خبرهای داغ:
کارشناس خانواه گفت: در کنار انتخاب هوش عقلی منطقی استفاده از هوش احساسی عاطفی لازمه یک زندگی خوب  و موفق است و باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که جای انتخاب هوش در زندگی عوض نشود.
کد خبر: ۹۱۵۶۲۶۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، حوزه حضرت زهرا (س) به مناسبت دهه کرامت، میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا(ع) در اردوگاه کشوری شهید بهشتی مراسم جشنی با حضور۱۵۰ نفر از دختران مقطع راهنمایی و دبیرستانی برگزار کرد. که سخنران این جلسه هاشم زاده یکی از مشاوران بود که پیرامون انواع هوش و اهمیت استفاده آن مطالبی بیان نمود.

هاشم زاده کارشناس مسائل خانواده در این گردهمایی اظهار داشت: انسان‌ها از 2 هوش برخوردار هستند که هوش احساسی عاطفی و هوش عقلی منطقی از انواع هوش‌های انسان است.

وی ادامه گفت: استفاده هرکدام از این هوش‌ها به تنهایی درست و کافی نسیت. اولویت و کلید همه موفقیت‌ها استفاده درست و به جای این دو هوش است و اولویت انتخاب درست استفاده از هوش عقلی منطقی است.

این کارشناس خانواه در ادامه خاطرنشان کرد: در کنار انتخاب هوش عقلی منطقی استفاده از هوش احساسی عاطفی لازمه یک زندگی خوب  و موفق است و باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که جای انتخاب هوش در زندگی عوض نشود.

 هاشم زاده در پایان خاطر نشان کرد: ریشه تمام مشکلات در زندگیها عدم انتخاب و استفاده درست و به جا از هوش است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها