سید ساجد یعقوبی
جانشین سازمان بسیج عشایری کشور گفت: عشایر همواره در صف نخست میدان تولید فعالیت می‌کنند و امروزه عشایر منطقه مغان برای تحقق شعار رونق تولید تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۵۶۲۸۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

عشایر همواره در صف نخست میدان تولید فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار احمد سعیدی شامگاه یکشنبه در دیدار با عشایر بخش بران نقش عشایر را در تحقق شعار رونق تولید اساسی و مهم دانست و اظهار داشت: عشایر همواره در صف نخست میدان تولید فعالیت می‌کنند و امروزه عشایر منطقه مغان برای تحقق شعار رونق تولید تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج عشایری به دنبال افزایش بهره‌وری دام عشایر است، افزود: بسیج عشایری طرحی را با عنوان افزایش بهره‌وری دام عشایر دنبال می‌کند که به‌زودی به مرحله اجرا می‌رسد.

سعیدی جامعه عشایری استان اردبیل را یکی از موثرترین و کارآمدترین قشر جامعه در راستای تحقق شعار امسال و اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: جامعه عشایری استان اردبیل که تولیدات مختلفی از جمله صنایع دستی، لبنیات و گوشت را دارند و همواره در راستای ارتقای تولید در منطقه به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند، نقش اساسی در رونق تولید دارند.

جانشین سازمان بسیج عشایری کشور با اشاره به برنامه‌های حمایتی بسیج عشایری از تولیدات دامی عشایر منطقه مغان بیان کرد: اعطای تسهیلات کم‌بهره به عشایر منطقه اصلاندوز برای رونق تولیدات دامی یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های حمایتی بسیج عشایری در حمایت از تولیدات دامی عشایر است.

وی در مورد سایر اقدامات بسیج عشایری در حمایت از عشایر شهرستان اصلاندوز به ویژه عشایر بخش بران اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی در راستای بالا بردن اطلاعات و دانش‌ عامه عشایر و هماهنگی با سازمان‌ها و ادارات مرتبط برای رفع مشکلات عشایر از جمله اقدامات بسیج عشایری در این منطقه است.

ارسال نظرات