سید ساجد یعقوبی
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: نظام و کشور به برکت خون شهدای مدافع حرم حفظ شد و اگر این بزرگواران و خانواده‌های آنان نبودند معلوم نبود دشمنان چه خواب‌های آشفته‌ای برای ایران دیده بودند و شاهد ناامنی و ناآرامی در داخل کشور بودیم.
کد خبر: ۹۱۵۶۲۸۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

نظام و کشور به برکت خون شهدای مدافع حرم حفظ شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام احمد علی‌نسب  در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی در اردبیل اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب در طول چهل سال گذشته برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش همه‌جانبه‌ای انجام داده‌اند اما نتوانستند به اهداف شوم خود در این مسیر دست یابند.

وی با اشاره به رشادت و جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم در خارج از مرزهای کشورمان افزود: نظام و کشور به برکت خون شهدای مدافع حرم حفظ شد و اگر این بزرگواران و خانواده‌های آنان نبودند معلوم نبود دشمنان چه خواب‌های آشفته‌ای برای ایران دیده بودند و شاهد ناامنی و ناآرامی در داخل کشور بودیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در دین اسلام مرز جغرافیایی معنایی ندارد و شهدای مدافع حرم با پیشانی‌بند «یا زینب» از کیان اسلام و حریم اهل بیت(ع) دفاع کردند و اجازه نمی‌دهند تا دشمنان اسلام به حریم اسلام تعرض کنند.

علی‌نسب با بیان اینکه روزی آمریکا و اسرائیل را در مسیر سقوط می بینیم تصریح کرد: عظمت این پیروزی گسترده شده و ریشه کفر فرونشانده می‌شود و می‌توانیم نابودی تمامی دشمنان اسلام و بشریت را شاهد باشیم که در این حوزه رزمندگان مدافع حرم نقش خطیر و اساسی دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل شهدای مدافع حرم را ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: این شهدا با تاسی از شهدای کربلا در راستای پاسداری از ارزش‌های دینی و اسلام تلاش کرده و در خارج از مرزهای کشور ایثارگری و جانفشانی می‌کنند و ملت ایران قدر خون‌های پاک ریخته شده این شهدا را می‌دانند.

ارسال نظرات