کارگاه آموزشی توجیهی مسئولین اجتماعی نواحی و حوزه های مقاومت بسیج چهارمحال و بختیاری با محوریت راهکارهای علمی مقابله با آسیب های اجتماعی در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۳۱۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول معاونت اجتماعی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: این کارگاه آموزشی به مدت یک روز و با هدف تشریح فعالیت ها و برنامه های ابلاغی سال 1398 معاونت اجتماعی سپاه استان و همچنین ارایه راهکارهای علمی و آموزشی در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی اظهار کرد: از دیگر اهداف این کارگاه تشریح و تبیین برنامه های امربه معروف و نهی از منکر معاونت اجتماعی سپاه و بررسی راهکارهای تعامل و همکاری و هم افزایی بین مجموعه های تأثیرگذار اجتماعی استان از جمله امور اجتماعی استانداری، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری می باشد.

وی در پایان بیان کرد: در این کارگاه موضوعاتی با محوریت آسیب های اجتماعی سپاه در سه حوزه اعتیاد به مواد مخدر، طلاق و حاشیه نشینی با دعوت از کارشناسان مجرب امور اجتماعی مطرح و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است؛ معاونت اجتماعی از معاونت های جدیدالتأسیس سپاه های استانی است که به منظور پردازش تخصصی به مقولات اجتماعی و ارایه راهکارهای موثر و اجرای شیوه های کارآمد و تأثیرگذار در مقابله با آسیب های اجتماعی تشکیل شده است.

ارسال نظرات