به همت سپاه صاحب الزمان (عج) دیلم :
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج : گروه جهادی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم متشکل از ۳۵ نفر از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج شهر دیلم و امام حسن در یک دوره ۸ روزه از دهه کرامت با عزیمت به یکی از روستاهای محروم استان کهگلویه و بویر احمد به نام خونگاه از توابع بخش پاتاوه اقدام به فعالیت های عمرانی، فرهنگی تبلیغی، بهداشتی درمانی و غیره نمودند.
کد خبر: ۹۱۵۶۳۷۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
                                                                                          اردو جهادی در دهه کرامت برگزار شد
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:گروه جهادی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دیلم متشکل از ۳۵ نفر از بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج شهر دیلم و امام حسن در یک دوره ۸ روزه از دهه کرامت با عزیمت به یکی از روستا‌های محروم استان کهگلویه و بویر احمد به نام خونگاه از توابع بخش پاتاوه؛ اقدامات  فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی تبلیغی، بهداشتی درمانی و ... را انجام دادند.


در این اردو علاوه بر تکمیل ساخت و ساز مسجد روستا و تعمیر و مرمت بعضی از منازل روستائیان، سه باب منزل مسکونی برای نیازمندان روستا نیزاحداث گردید. در زمینه بهداشت و درمان اکیپ پزشکی شبکه بهداشت نیز با حضور در این اردوی جهادی به ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم روستا پرداخت.

همچنین باحضور روحانی تبلیغی و مربی تربیتی در این اردو علاوه بر برپایی نماز جماعت و قرائت ادعیه و زیارات، اقدام به برپایی مراسم جشن و شادمانی، مسابقات فرهنگی و هنری به مناسبت دهه کرامت برای مردم روستا نمودند که همین امر باعث تقویت بخشی روحیه انسجام و همکاری مردم روستا با جهادگران در امر ساخت و ساز و آبادانی روستا گردید.
علاوه بر آن، تقویت بنیه دینی و معنوی مردم روستا و فراگیری قرآن و احکام توسط مردم روستا خصوصا کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های فرهنگی تبلیغی این اردو بود که باعث تقویت و افزایش سطح دینی و معرفتی فرگیران در این زمینه گردید.
 
اردو جهادی در دهه کرامت برگزار شد   
 
پایان خبر /
ارسال نظرات