فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان :
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: ولایت فقیه، ستون خیمه انقلاب و نظام اسلامی بوده وپاسداران،بازوئی قدرتمند نظام ونزدیکترین افراد به این ستون که همان ولایت فقیه است، می باشند.
کد خبر: ۹۱۵۶۳۸۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار جهانبخش کرمی در جمع کارکنان تیپ36انصارالمهدی (عج) با تأکید بر اینکه ۴۰ سال است که ایثار پاسداران در عرصه‌های گوناگون را از نزدیک می‌بینیم،اظهار داشت: از بدو انقلاب و به دنبال تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه ستون خیمه این نظام بوده و حضور قدرتمند این نهاد نظامی منجر به آن شده که دشمنان نظام همواره به دنبال ضربه و حذف آن به بهانه‌های مختلف باشند و قدرت آن را کاهش دهند.

 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی درکشور است،خاطرنشان کرد:دشمن در سال های اخیرتلاش کرده تا با استفاده ازجنگ روانی در جامعه التهابات سیاسی،اقتصادی ایجاد کند که وظیفه پاسداران در این برهه حساس افزایش آگاهی،بصیرت افزایی وروشنگری است.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با تاکید بر اینکه دشمنان در مقابله با نظام جمهوری اسلامی کاری از پیش نمی‌برند ،افزود: این در حالی است که امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و قدرت نظامی کشور توسط دشمن احساس شده است.

 

سردار کرمی به رسالت پاسداران در شرایط کنونی نیزاشاره وتصریح کرد:امروز وظیفه تمامی پاسداران وبسیجیان ارتقا آمادگی دفاعی،اشراف اطلاعاتی،پیش بینی،بصیرت افزایی وخنثی نمودن توطئه های دشمنان می باشد.

 

وی در پایان با توصیه به افرادی که به دنبال القای حس ناامیدی وترس در میان مردم هستند، افزود: امروز ما باید با همدلی در کنار هم باشیم و به دور از جریان های سیاسی و تفکرات متفاوت یکدیگر، زمینه آرامش بیشتر را در کشور ایجاد کنیم و اجازه ندهیم دشمن به اهداف خود دست یابد.

ارسال نظرات