کارگاه آموزشی کارآفرینی در کسب و کار با حضور دکتر وحیدرضا صادق منش و جمعی از خواهران کانون بسیج مهندسین صنعتی اراک برگزار شد
کد خبر: ۹۱۵۶۳۹۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ دکتر وحیدرضا صادق منش مدرس کارگاه اظهار داشت: امروزه با توجه به افزایش مهندسین تحصیلکرده و کمبود کار برای آنان، آموزش کسب و کار و فرهنگ کارآفرینانه در بسیج مهندسین می تواند راهکار ارزشمندی برای ایجاد تفکر کارآفرینانه و بدنبال آن کم کردن معضل بیکاری باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه بسیج باید ضرورت توجه به پدیده کارآفرینی و افزایش قابلیت های کارآفرینانه در مهندسین را از اهداف و رسالت های عمده خود قلمداد نمایند.

دکتر صادق منش بیان کرد:: چنانچه به روند رشد و توسعه جهاني توجه داشته باشيم، درمي‌يابيم كه با افزايش و گسترش فناوري‌هاي پيشرفته، نقش و جايگاه كارآفرينان در جامعه کنونی به طور فزاينده‌اي بيشتر مي‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دکتر صادق منش مهارت تخصص، مهارت زندگی، کسب و کار و کارآفرینی و مهارت ذهن خلاق و اندیشه را برای رسیدن به موفقیت لازم دانست و افزود: خلاقیت لزوما یک ویژگی ارثی و ذاتی نیست و محیط مناسب روی افراد تأثیرات مهمی می گذارد.

ارسال نظرات