امام‌جمعه موقت تربت‌جام در آیین برافراشته شدن پرچم متبرک به حرم رضوی با اشاره به آثار و برکات مترتب بر زیارت امام رضا (ع) بیان داشت: زیارت این امام رئوف باعث رفع همّ و غم‌ها و بخشش گناهان می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۶۴۰۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، «حجت‌الاسلام مصطفی دامن‌پاک» در آیین برافراشته شدن پرچم متبرک به حرم رضوی با اشاره به دوران ۲۰ ساله امامت امام رضا (ع) گفت: امام رضا (ع) با قدم گذاشتن به ایران اسلامی به‌خصوص خراسان باعث خیرات و برکات شد و بعد از شهادت هم قبر مطهر این امام رئوف ملجأ و پناهگاهی برای تشعشع برکات ازجمله اهتزاز پرچم و یاد و نام مبارکشان در اقصی نقاط کشور شده است.

وی با اشاره آثار و برکات مترتب بر زیارت امام رضا (ع) افزود: زیارت این امام رئوف باعث رفع همّ و غم‌ها و بخشش گناهان می‌شود.

رئیس شورای شهر تربت‌جام با ابراز امیدواری تکمیل پروژه دروازه زیارت در سال آینده ادامه داد: ان‌شاءالله باهمت شهرداری و شورای شهر و نیز مساعدت‌های مادی و معنوی فرماندار و امام‌جمعه شاهد به اهتزاز درآوردن پرچم متبرک به حرم مطهر رضوی در سال آینده در دروازه زیارت به‌عنوان «میقات الرضا (ع)» باشیم.

«دامن‌پاک» اضافه کرد: دروازه زیارت «میقات الرضا (ع)» یکی از نماد‌های مذهبی و فرهنگی منقوش به احادیث ائمه اطهار (ع) و اشعار عُرفای نامی خطه در وصف این امام همام در مدخل ورودی شهر و محل ترانزیت بین‌المللی و مهمانان خارجی است که همت و توجه بیشتری نیاز دارد.

گفتنی است: آیین معنوی برافراشته شدن پرچم متبرک به حرم مطهر رضوی همزمان با شام ولادت امام رضا (ع) و اختتامیه برنامه‌های فرهنگی مذهبی دهه کرامت؛ با حضور امامان جمعه موقت، فرماندار، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی و قشر‌های مختلف تشیع و تسنن تربت‌جام در مقابل مصلا الغدیر با توزیع بسته متبرک آستان قدس و مولودی‌خوانی و شکوه خاصی به همت ناحیه مقاومت بسیج، شورای اسلامی شهر و شهرداری، هیئت رزمندگان اسلام برگزار که در پایان آسمان شهر نورافشانی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها