خبرهای داغ:
اولین جلسه کمیته علمی اجرایی برنامه نماد استان قزوین در سال 98، با حضور اعضاء ائتلاف پروژه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۵۶۴۱۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین حیدری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در این نشست گفت: اصل پروژه ی نماد در شورای عالی رفاه تصویب شده و به امضاء رئیس جمهور رسیده است و بعد از آن این سند ائتلاف در معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه طراحی و به امضاء 9 نهاد و اداره در تهران و نیز به امضاء 4 دانشگاه رسیده است که این برنامه در برنامه توسعه ششم تا سال 1400 اعتبار دارد.


وی در ادامه افزود: برنامه نماد در سال 95 اجرایی شده و در سال 96 در 6 مدرسه از قزوین و مدارس اجرا گردید.


حجت الاسلام والمسلمین حیدری همچنین خاطرنشان کرد: سنین مدرسه مهمترین سن برای اقدامات پیشگیرانه است و امیدوارم با اجرای موثر برنامه نماد بتوانیم در سال های آتی شاهد کاهش جرایم و پرونده های ورودی به محاکم قضایی باشیم.


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به هدف گذاری این نشست اشاره کرد و بیان نمود: هدف بررسی نقاط قوت و قابل بهبود اجرای برنامه در سال 97 و هم اندیشی درخصوص چگونگی رفع موانع در سال جاری است.


وی افزود: برخی از اعضاء عضو ائتلاف وظایف ذاتی خود را بیان نمودند درصورتی که این دستگاه ها نباید وظایف خود را به حساب نماد بگذارند و باید برای برنامه نماد حساب جداگانه در نظر بگیرند.


در پایان مصوبات این کمیته و مهلت اجرای این مصوبات معین گردید.

 

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها