خبرهای داغ:
مراسم جشن دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب با حضور کاروان زیر سایه خورشید از سوی حوزه شهید رجایی سازمان بسیج اصناف قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۴۷۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم جشن دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب با حضور خادمان حرم کریمه اهل بیت (ع) و بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های سازمان بسیج اصناف، روسای اتحادیه‌های صنفی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

عباس روحی مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان قم در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: تلاش دشمنان در ارائه آنتی تز انقلاب از شهر مقدس قم تلاشی بی نتیجه‌ای است که دشمن برای رسیدن به آن دست و پا می‌زند.
 
برگزاری جشن دهه کرامت از سوی بسیج اصناف قم+ تصاویر

وی افزود: زنان و مادران این شهر و کشور افتخارات بی نظیری در طول سال‌های مبارزه با نظام ستم شاهی و دفاع مقدس کسب نمودند که رهبر کبیر انقلاب دامن زنان این سرزمین را تربیت کننده مردانی می‌دانستند که به معراج می‌روند.
 
مسئول سازمان بسیج اصناف قم همچنین برنامه‌های این سازمان در راستای ارتقای منزلت و کرامت زنان و کرامت را مورد اشاره قرار داد.
 
در ادامه، خانم نرجس (کاملیا) از کشور برزیل که به دین مقدس اسلام تشرف یافته به عنوان مهمان ویژه این مراسم به جایگاه ویژه دین مبین اسلام و اهمیت زن در این دین مقدس اشاره کرد.
 
برگزاری جشن دهه کرامت از سوی بسیج اصناف قم
 
 
برگزاری جشن دهه کرامت از سوی بسیج اصناف قم

مدیحه سرایی و تقدیم هدایا و توزیع نبات و نمک تبرکی از بخش‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها