10 خانه تحویل مددجویان محروم نوشهر شد/

فرمانده سپاه نوشهر:مسئول پیگیری وضع محرومین و مستضعفین هستیم

در ایام دهه کرامت و سالروز میلاد پرخیروبرکت امام رضا(ع) مراسم افتتاح پروژه های محرومیت زدایی شهرستان نوشهر با بهره برداری از 10 خانه محروم مددجویی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۴۸۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حسين جناسمی فرمانده سپاه نوشهر با تبریک میلاد پرخیروبرکت امام رضا(ع) از افتتاح 10 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در قالب 309 پروژه محرومیت زدایی  بسیج سازندگی سپاه کربلا در تیرماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: 32 واحد مسکونی قرار است به همت بسیج سازندگی و خیرین در پایان شهریور ماه تکمیل و تحویل داده شود.

جناسمی متراژ یکی از خانه های تکمیل شده در روستای ميانک بخش مركزی را 70 متر زیربنا اعلام کرد و گفت :بالغ بر75 میلیون  تومان برای احداث این خانه هزینه شد که بخشی از آن توسط خیرین پرداخت گردید.

وی با اشاره به اینکه 7 خانه مددجویی نیز سال گذشته به بهره برداری رسید، افزود: در کنار سایر نهادهای انقلابی، مسئول پیگیری وضع محرومین و مستضعفین هستیم.

فرمانده سپاه نوشهر در پایان با تاکید بر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد:با یک تلاش جهادی در راستای تبعیت از منویات رهبرمعظم انقلاب می شود دست به کارهای بزرگی زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها