گزارش:

حضور جهادگران گیلانی در مناطق آسیب پذیر رشت

گروه جهادی "فردوس" که توسط مقام معظم رهبری مورد تجلیل قرار گرفته اند، اینبار و همزمان با ایام ولادت امام رضا(ع) در محله حمیدیان رشت به برپایی ایستگاه های خدماتی پرداختند.
کد خبر: ۹۱۵۶۵۱۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، جمعی از متخصصان انقلابی گیلان با عنوان گروه جهادی "فردوس" بار دیگر با حضور خود در یکی از مناطق آسیب پذیر و حاشیه شهر رشت به خدمت رسانی پرداختند.

این خدمات در ایستگاه‌هایی از جمله سلامت با حضور پرستاران متعهد گیلانی همراه با ویزیت رایگان، مشاوره در زمینه فشار خون بالا و دیابت و بیماری‌های قلبی عروقی انجام شد.

در ایستگاه مشاوره دارویی توسط پزشک دارو ساز اطلاعات دارویی به مراجعه کنندگان داده شد تا مردم روش صحیح مصرف دارو‌های خود را بیاموزند.

ایستگاه محیط زیست نیز با هدف مشاوره در زمینه مشکلات محیط زیستی و ارتباط مستقبم آن با سلامت جامعه، با توزیع رایگان برشور، کاتالوگ و سی دی آموزشی و اهدای کیسه‌های پارچه‌ای برای خرید روزمره خانوار با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه حذف پلاستیک برپا شد.

از دیگر ایستگاه‌های این حرکت خودجوش جهادی، ایستگاه کودک و رسانه بود که با هدف ارتباط با کودکان و نوجوانان برای یادگیری نقاشی، فعالیت فرهنگی در زمینه مهدویت ویژه نوجوانان و اهدای جوایز همراه بود.

جهادگران گیلانی در ایستگاه فرهنگی به مشاوره در زمینه فضای مجازی و ماهواره و تاثیرات بازی‌های رایانه‌ای با ارائه بروشور، اهدای جوایز فرهنگی و کتاب به انجام فعالیت‌های جهادی فرهنگی پرداختند.

در ایستگاه مشاوره با حضور روانشناسان مشاوره و راهنمایی‌های مورد نیاز به مددجویان داده شد و در ایستگاه ویژه زنان نیز با هدف انجام مشاوره‌های مربوط به مامایی و خود مراقبتی در زنان صورت پذیرفت.

گروه جهادی "فردوس" با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم و آسیب پذیر و حاشیه شهری و تاکید بر گسترش فعالیت‌های خودجوش مردمی، جهادی و آتش به اختیار عمل کردن، از تابستان سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و طی تماسی تلفنی از سوی مقام معظم رهبری مورد تمجید قرار گفته اند.
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار