معاون رئیس جمهور یک پروژه غیره قانونی را افتتاح کرد

پروژه‌ای که باحضور مونسان معاون رئیس جمهور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا افتتاح شد، مجوز ساخت نداشت!
کد خبر: ۹۱۵۶۵۶۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یاسوج باید گفت: کهگیلویه و بویراحمد این روزها شاهد افتتاح هایی از جنس تخلف و راه اندازی جشنواری رقص و آواز با نام جشنواره عشایر بود .
جشنواره ای که با دستان معاون رئیس جمهور افتتاح شد.
 بعد از اینکه مونسان اب و هوایی در پایتخت طبیعت ایران عوض کرد و  به بلاد شاپور شهر تاریخی کهگیلویه و بویراحمد سفر نکرد به دلیل آب و هوای گرم ان به سمت شهر خوش اب و هوای سی سخت، شهر مردان سخت کوش و دنای استوار و سیب سرخ برای افتتاح مجتمع غیره قانونی دال دنا رفت.
برای افتتاح این پروژه گردشگری و بدون مجوز مسئولان استان چنان سینه را صاف می کردند که انگار یک نیروگاه هسته ای راه اندازی کرده بودند در حالی که پروژه افتتاحی آنها بدون مجوز از آب درآمد.
برای افتتاح دال دنا مسئولان استانی ، نماینده بویراحمد و دنا ، رئیس میراث فرهنگی و گردشگری استان معاون رئیس جمهور را همراهی می کردند.
در جلسه‌ای که صبح امروز دوشنبه (۲۴ تیرماه ۹۸) در دفتر مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد به منظور رفع اختلاف بین شهرداری سی سخت و مدیران مجتمع تفریحی دال دنا برگزار شد، قرار بود که در این جلسه حسین کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد پادرمیانی کند تا مدیران این مکان تفریحی عوارض خود را به شهرداری سی سخت پرداخت کنند که به ناگاه پرده‌ها کنار می‌رود و از «دال دنا» رمز گشایی می‌شود.
در حالی که حسین کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد دلیل عوارض پرداخت نکردن مجتمع دال دنا به شهرداری سی سخت را جویا می‌شود شهردار سی سخت لب به سخن گشود و گفت که این مجتمع نه پروانه ساخت دارد و نه مجوز‌های لازم از کارگروه امور زیربنایی، کارگروه تغییر کاربری و اصلاً مجوزی ندارد!
چگونه است که یک مجتمع با این عظمت احداث می‌گردد، بدون پروانه ساخت و بدون از مجوز ساخت و پایان کار و انشعابات (آب، برق و گاز و...) هم به آن هم داده می‌شود، مسئله‌ای است که باید مسوولان کهگیلویه و بویراحمد به آن پاسخ دهند!
چه طور به مجتمعی به این بزرگی که هیچ مجوزی ندارد انشعاب داده می‌شود؟!
مردم می‌خواهند بدانند چه لابی‌ها و چه حوزه‌هایی پشت این موضوع قرار می‌گیرد که همچنین مجتمعی بدون مجوز ساخته می‌شود و معاون رئیس جمهور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا را نیز به افتتاحیه آن دعوت می‌کنند؟!
آنچه نمایان است به کاهدان زدن مونسان بوده و یا شاید دست های پشت پرده ای وجود داشته تا این پروژه غیره قانونی راه اندازی شود که معاون رئیس جمهور باید پاسخگوی اذهان عمومی در این خصوص باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار