خبرگزاری بسیج: نشست توسعه فعالیت های کتابخوانی در بخش مرکزی شهرستان ری با حضور بخشدار برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۵۹۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در ابتدای این نشست، «زهرا ملکی» مسئول امور فرهنگی و حوزه کتابخوانی اداره یادشده با اشاره به برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال های گذشته از جمله ایجاد باشگاه های کتابخوانی گفت: توسعه کتابخوانی از مصادیق توسعه یافتگی جوامع و تقویت فرهنگ مطالعه، رشد فکری جامعه را به ارمغان می آورد.

وی افزود: تمرکز زدایی و توسعه هرچه بیشتر برنامه های فرهنگی در روستاها با انعقاد تفاهم نامه همکاری با دهیاران برای ارائه خدمات فرهنگی مطلوب در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

«فاطمه فکوریان» بخشدار مرکزی شهرستان ری نیز با استقبال از برنامه­های پیشنهاد شده، گفت: دهیاران این بخش، دستور العمل های اجرایی حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را به نحو شایسته اجرا می کنند و روستاهای تقی آباد، عمادآور، نسوز و امین آباد، آغازگر برنامه های فرهنگی حوزه ترویج فرهنگ مطالعه خواهند بود.

برگزاری نمایشگاه کتاب، ایجاد جام باشگاه های کتابخوانی، راه­اندازی کارناوال کتاب و راه اندازی کتابخانه سیار از جمله اقدامات توسعه کتابخوانی در بخش مرکزی شهرستان ری خواهد بود.

ارسال نظرات