خبرهای داغ:
اهواز- فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: اتحاد، انسجام و اتفاق نظر مسئولان نظام و دولتمردان به رویای آمریکا برای مذاکره با ایران پایان داد .
کد خبر: ۹۱۵۶۶۰۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵

به گزارش بسیج سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور عصر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید مراکز عالی و دانشگاه‌های استان در سرسرای دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: مجموعه بسیج اساتید از نیروهای مستعد، فهیم و تحصیل کرده تشکیل شده و نقش برجسته ای در حرکت نظام و سیاست‌های کشور دارند.

سرتیپ شاهوار پور گفت: اکنون در سطح کشور و بخصوص خوزستان شاهد حضور اساتید دانشگاه‌های مختلف در جلسات مختلف هم اندیشی هستیم که در امورات مختلف نقش آفرینی می‌کنند و مدعیان تفکر انقلابی بسیج هستند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: خرسندیم که پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی و تأسیس بسیج هنوز این تفکر پویا و بانشاط مسیر خود را ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: اقشار بسیج در فرآیند مسائل مملکت و کشور قرار دارند و امروز باید در زمینه کاهش دغدغه‌های مردم نیز نقش خود را بیشتر از گذشته نشان دهند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور اظهار داشت: نقش آفرینی به میزان تمرکز و توجه ما نسبت به چالش‌ها و مسائل پیرامون خود بستگی دارد و اگر نسبت به این مسائل حساسیت بیشتری نشان دهیم بی‌شک می‌توانیم راه‌حل‌های راهگشایی برای حل مشکلات نظام ارائه دهیم.

وی افزود: با توجه به شکل گیری و ماهیت انقلاب اسلامی اکنون عارضه جدی از ناحیه استکبار جهانی پیش رو داریم و همواره دشمن در تلاش بوده انقلاب را مهار و سرکوب کند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان بستر عملی انقلاب اسلامی را مجموعه ملت ایران برشمرد و گفت: دشمن توطئه‌های زیادی برای برخورد با انقلاب طراحی کرده و با برنامه‌های پیچیده‌تری وارد میدان شده اما در طرف مقابل دوستداران نظام همواره پای کار هستند.

وی ادامه داد: همه ما باید نسبت به تهدیدات پیش رو برآورد منطقی داشته و متناسب با این تهدیدات خود را آماده و از فرصت‌های پیش آمده به خوبی استفاده کنیم تا دشمن در اهداف خود موفق نشود.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور ادامه داد: دشمنان ما در سال ۹۷ به دنبال آن بودند که با ترفندهای مختلف نظام ما را به چالش بکشانند و اولویت اول آنها این بود که توافقات پذیرفته شده بین المللی را بر هم بزنند.

وی گفت: آنها به دنبال تشکیل یک جنبش اجتماعی علیه نظام بودند و با تحریم‌های حداکثری اقتصادی که نقطه ضعف ما به شمار می‌رفت، سعی داشتند فشارها را بر کشور ما بیشتر کنند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: دشمن در کنار تحریم‌ها یک حرکت نیمه سخت را در ۳۱ شهریور ماه سال گذشته طراحی کرد و در سیستان و بلوچستان و کردستان نیز چنین حوادثی را رقم زد.

وی افزود: دشمن توطئه‌های زیادی را در سال‌های گذشته علیه نظام ما طراحی کرد اما ناکام ماند و به دنبال آن بود که جنبش مردمی را به سمت ساقط کردن نظام هدایت و مدیریت کند که با هوشیاری مردم و درایت رهبر معظم انقلاب در این توطئه نیز راه به جایی نبرد.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: دشمن پس از اینکه در سال گذشته از تمام توطئه‌ها ناکام ماند در سال جاری به دنبال این بود که با فشارهای زیاد ایران را پای میز مذاکره بنشاند که بی شک هدف آنها در آستانه تبلیغات ریاست جمهوری، بیشتر جنبه نمایشی داشت.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان ادامه داد: دشمن علاوه بر فشارهایی که به نظام اسلامی وارد کرد به دنبال آن بود که در کشور ما یک دودستگی ایجاد کند و عده‌ای را موافق مذاکره و عده‌ای را مخالف مذاکره ساماندهی و مدیریت کند.

وی افزود: متأسفانه اکنون در بخشهای دولتی و خدماتی ضعف مدیریتی و ناهنجاری در توزیع منابع باعث نگرانی مردم شده اما این مشکلات با اعتمادسازی قابل حل شدن است.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: در سال گذشته اقلام مورد نیاز مردم نسبت به سال ۹۶ فراوان‌تر بود اما دست‌های پلید بجای رفع نیازمندی‌های مردم این اقلام را به سمت بازار سیاه برده و همین امر باعث افزایش قیمت‌ها شد اما با دستگیری عاملان اصلی آرامش به کشور بازگشته است.

در این مراسم از تلاش‌های علیرضا رازقی زاده تقدیر و سید علی مرعشی به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید مراکز عالی و دانشگاه‌های خوزستان معارفه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها