فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات کل سپاه ناحیه اراک گفت: آنچیزی که امروز در نظام اداری نیاز داریم عملیاتی شدن مولفه های مهم بیانیه گام دوم است که باید مورد توجه همه ادارات و کارمندان و به خصوص بسیجیان کارمند باشد.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۲۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  سروان پاسدار عبدی فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات استان مرکزی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم گفت: بیاینه گام دوم با نگاه تکمیلیجمع شدن یکجای مجموعه‌ای شامل نگاه تاریخی، توصیف وضع موجود، نشان دادن چشم‌انداز، راه نیل به چشم‌انداز و موتور محرک و پیشران حرکت به سمت چشم‌انداز آینده منشوری مهم را تشکیل می دهد که اهمیت بسیار مهمی برای جامعه و انقلاب دارد.

وی با تأکید بر اینکه مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب دنیا است و برای هشتاد میلیون ایرانی تنها بیان نشده افزود:اکنون انقلاب اسلامی به دنیا صادرشده است و میلیون ها انسان آزاده خواه در سراسر دنیا از دوستداران انقلاب هستند و لذا جهانی بودن این بیانیه از این منظر است.

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات با بیان اینکه یکی از مولفه های مهم بیانیه گام دوم ایجاد انگیزه و روحیه تلاشگری است گفت: آنچیزی که امروز در نظام اداری نیاز داریم عملیاتی شدن مولفه های مهم بیانیه گام دوم است که باید مورد توجه همه ادارات و کارمندان و به خصوص بسیجیان کارمند باشد.

وی ایجاد روحیه تعهد و مسئولیت پذیری را از دیگر مولفه های بیانیه گام دوم دانست و افزود:این که کارکنان یک مجموعه خود را در برابر تعالی، رشد و ترقی آن اداره و رسیدن به اهدافی که برای آن تعریف شده مسئول و متعهد بدانند اهمیت دارد و در بیانیه گام دوم انقلاب به آن توجه ویژه شده است.

سروان عبدی با تأکید بر اینکه در نظام اداری همواره باید تکریم شخصیت انسان ها و به خصوص ارباب رجوع باید مد نظر باشد گفت: مسئله حفظ کرامت انسانی در بیانیه گام دوم از جهات مختلف به آن توصیه شده و کلیه کارمندان موظف هستند به این مهم توجه داشته باشند.

وی تربیت کارمند دغدغه مند و تراز انقلاب اسلامی را از مطالبات جدی بیانیه گام دوم دانست و افزود: هدف از ایجاد بسیج کارمندان تربیت نیروهای خدوم و دغدغه مند در تراز انقلاب اسلامی است که در بیانیه گام دوم نیز اشاره شده است.

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات خدمت صادقانه و بی منت را از مهمترین اولویت های کارمندان بسیجی در ادارات خواند و تصریح کرد: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری نیز به ضرورت گسترش عدالت و ترویج قسط در جامعه تاکید شده که باید سرلوحه کار و اقدامات همگان قرار گیرد و به آن توجه ویژه شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب باید در دستور کار همه دفاتر بسیج ادارات کل حوزه شهید رجایی قرار گیرد خاطر نشان کرد: کلیه دفاتر بسیج کارمندان باید بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند و برای عملیاتی شدن آن تلاش داشته باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات