خبرهای داغ:
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز بیست و چهارم تیر ماه شهروندان 593 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 20 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۵۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

برقراری 593 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 24 تیر ماه، 16 عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز بیست و چهارم تیر ماه شهروندان 593 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 20 مورد منجر به عملیات شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: 16 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 60 تماس اشتباه و متاسفانه 496 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 16 مورد آتش‌سوزی شامل حریق منزل در شهرک فرهنگیان، حریق مغازه در خیابان باباطاهر، انفجار گاز در گلچهره، حریق سطل زباله در بلوار رجایی، حریق ایزوگام در شهرک الوند، حریق خودرو در چهارراه بابک و 10 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در میدان پروانه‌ها، پشت اتکا دو مورد، تپه حاج عنایت، بلوار بعثت دو مورد، بلوار شهید فهمیده، بلوار غنی زادیان، سعیدیه و بلوار کولاب بوده است.

بیاناتی ابراز داشت: همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان شهدا، دو مورد نجات حیوانات در شهرک الوند و بلوار مطهری و مهار حیوانات در تپه حاج عنایت توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد:  تعداد یک نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات