جشن بزرگ عفاف و حجاب خواهران بسيجي حوزه 5 ريحانه النبي ناحيه مقداد مشهد برگزار شد

همزمان با دهه كرامت و با همت حوزه 5 ريحانه النبي ناحيه مقداد مشهد جشن بزرگ عفاف و حجاب برگزار كرديد.
کد خبر: ۹۱۵۶۷۰۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي در ايام دهه كرامت و مصادف با روز ولادت امام رضا عليه السلام 23 تيرماه در محل سالن اجتماعات غدير مشهد جشن بزرگ عفاف و حجاب برگزار گرديد.

در اين جشن باشكوه كه با حضور انبوه خواهران بسيجي حوزه 5 ريحانه النبي ناحيه مقداد مشهد و به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا عليه السلام و گراميداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شده بود مسئولين ناحيه مقاومت بسيج سپاه مقداد مشهد حضور پيدا كردند.

در اين مراسم سرهنگ 2 پاسدار باقري مسئول معاونت بازرسي ناحيه ضمن خير مقدم و تبريك ايام دهه كرامت اهميت و تقيد به فريضه مهم حجاب را براي خواهران جامعه اسلامي و خصوصا بسيجيان مهم و ارزشمند دانست و بر انتقال اين امر ارزشي به نسل هاي بعدي و دختران فعلي تأكيد كرد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام غلامي در سخناني ضمن تبريك ايام به مباحث تربيتي و روانشناختي اسلامي فرزند اشاره كرد و گفت: ما بايد در تربيت فرزندان موفق تلاش و جديت داشته باشيم و اين فرزند موفق ويژگي هايي دارد كه ميتوان به مطيع بودن نسبت به خداوند و انجام واجبات و ترك محرمات، اطاعت و حرف شنوي از والدين ، اشاره كرد كه ثمره اين امور موفقيت در تحصيل و شغل مناسب و در نهايت عاقبت به خيري خواهد بود.

از ديگر برنامه هاي اين مراسم مولودي خواني برادر عليزاده و اجراي گروه سرود مهدي ياوران و توزيع نمك و نبات متبرك بود كه انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار