مصطفی ایلام
در راستای مبارزه با ملخ ها انجام گرفت؛
در گام اول مباره با ملخ ها به خوبی تاکنون 9 هزار هکتار از اراضی شهرستان سم پاشی شده است.
کد خبر: ۹۱۵۶۷۰۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،  جلسه شورای اداره شهرستان دهلران با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بازرسی استان در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

"مجید عسگری" فرماندار دهلران در این جلسه با اشاره به اینکه امروز شرایط جاری کشور در مقطع حساسی است، اظهار داشت: آمریکه مصوباتش بر این بود که ما چهل سالگی انقلاب اسلامی را نبینیم و این یک آرزو نبود بلکه برنامه مدونی بود.

وی ادامه داد: اقتصاد ما بیشترین ضربه را در بحث تحریم های ظالمانه خورد ولی اقتصاد روبه جلویی بوده است.

فرماندار دهلران تصریح نمود: آمریکا تحریم ها را اضافه نکرد که فقط تورم را بالا ببرد، آنها خواستند جلوی پیشرفت کشور را در همه زمینه ها بگیرند که این امر هرگز به وقوع نینجامید.

وی تاکید کرد: امروز اگر می خواهیم از بحران به وجود آمده عبور کنیم باید اراده داشته باشیم و رمز آن اتحاد، همدلی، همفکری و استفاده از ظرفیت نخبگان می باشد.

عسگری با اشاره به اینکه امروز باید مردم احساس کنند که مسئولان از آنها جدا نیستند، ابراز نمود: برخی در فضای مجازی کشور می بینیم که می خواهند با انتقاد از دولت نا کارآمدی نظام را القا کنند.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره نمود و گفت: ما در انتخابات فقط به فکر امنیت و سلامت آن هستیم.

فرماندار دهلران به برگزاری نشست کمیته برنامه ریزی سال جاری در روزهای آتی خبر داد و عنوان کرد: دستگاههای که برنامه چهارساله تحویل فرمانداری نداده اند در اعتبارات امسال کمیته برنامه ریزی محرومند.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی حتما با صرفه جویی هزینه های آب، برق و حامل های انرژی را کاهش دهند.

عسگری به هجوم ملخ ها در دهلران نیز اشاره نمود و بیان داشت:در گام اول مباره با ملخ ها به خوبی تاکنون 9 هزار هکتار از اراضی شهرستان سم پاشی شده است.

نسیم دهلران

ارسال نظرات