دادستان عمومی وانقلاب گلبهار از شناسایی وکشف پنج قبضه سلاح غیرمجاز، تعداد ۴۲۰ فشنگ غیرمجاز ودستگیری دو متهم در گلبهار خبرداد.
کد خبر: ۹۱۵۶۷۰۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
خلیل اله برزنونی دادستان عمومی و انقلاب گلبهار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت: با توجه به نزاع‌های دسته جمعی وقتل‌های اخیر که بعضا افراد با استفاده از سلاح تظاهروقدرت نمایی می‌نمودند، موضوع مبارزه و برخورد با دارندگان سلاح ومهمات غیر مجاز در دستور کار قرار گرفت و با تلاش وزحمات شبانه روزی نیرو‌های انتظامی شهرستان در روز جاری با دستور قضایی و بازرسی محل شناسایی شده پنج قبضه سلاح غیرمجاز وتعداد ۴۲۰ فشنگ غیرمجاز کشف وضبط و دو متهم نیز در این راستا دستگیر وبازداشت شدند.
 
دادستان گلبهار ضمن تقدیر وتشکر از زحمات فرمانده محترم انتظامی شهرستان، جانشین محترم انتظامی و سایر نیرو‌های زحمتکش انتظامی؛ اعلام نمود: دادستانی به عنوان مدعی العموم به منظور استمرار امنیت و آرامش پایدار در مواجهه با این دست از جرایم که باعث برهم زدن نظم عمومی و سلب آسایش و رفاه شهروندان می‌شود بدون هیچگونه اغماضی برخورد قاطع قانونی خواهد کرد.
 
برزنونی در پایان گفت: دادستانی عزم خود را در برخورد سریع و قانونی با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌ها جزم کرده و با افراد خاطی هرگز مماشات نخواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها