خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان بهار گفت: فرهنگ فاطمى به عنوان مترقى‌ترين و متعالى‌ترين طرح براى حضور اجتماعى زنان بوده و ترویج آن به عنوان تنها نسخه شفابخش براى زن امروز از رسالت‌هاى مهم فرهنگ فاطمى است.
کد خبر: ۹۱۵۶۷۲۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

ترویج فرهنگ فاطمى تنها نسخه شفابخش براى زن امروز استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌اله حاتم‌نیا در دیدار اعضای بسیج جامعه زنان و مسئولین حلقه‌های صالحین و مسئولین ستاد نماز جمعه شهرستان بهار با تبریک دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: زنان عفیف نقش پررنگ و اثربخشی در دفاع از فرهنگ فاطمى و تبيين آثار مثبت آن در جامعه دارند.

وی افزود: فرهنگ فاطمى به عنوان مترقى‌ترين و متعالى‌ترين طرح براى حضور اجتماعى زنان بوده و ترویج آن به عنوان تنها نسخه شفابخش براى زن امروز از رسالت‌هاى مهم فرهنگ فاطمى است.

امام جمعه شهرستان بهار ابراز داشت: با توجه به اهميت مسئله و تمرکز دشمن بر اين مهم، صاحبان فکر و انديشه و اربابان، خود بايد بيش از گذشته اين فرهنگ را به انسان امروز عرضه کنند.

وی ادامه داد: انحرافات عملى که در مسئله حجاب به وجود آمده است مبناى جنجال تبليغاتى عده‌اى عليه اسلام شده است.
حاتم‌نیا افزود: حجاب مايه آزادي و تشخص و هويت يافتن زن است نه محدوديت زن و پرداختن به مسئله‌ حجاب و ضرورت الگوگيرى از فرهنگ ناب فاطمى در عصر امروز، از عمده‌ترين ضرورت‌هاى فکرى و فرهنگى در حال حاضر است.

وی ابراز داشت: اتاق فکرها و اندیشمندان غربی به این نتیجه رسیده‌اند که برای از بین بردن پایه‌های دینی و فرهنگی ملت ایران باید عفاف و حیاء را از بین ببرند و هرزگی و عیاشی را جایگزین آن کنند.

امام جمعه شهرستان بهار گفت: زنان عفیف باید در این ناهنجاری‌هایی که دشمنان اسلام طرح‌ریزی کرده‌اند مقاومت کنند و با پیروی از حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) در این میدان مثل همیشه سربلند باشند و توطئه‌های دشمن را نقش برآب کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات