فرمانده سپاه شازند درگفتگو با «بسیج»:
فرمانده سپاه شازند گفت: ساخت خانه های آسیب دیده از بارش های سال جاری توسط سپاه و بسیج سازندگی شهرستان شازند آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۵۶۷۶۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

فاز عملیاتی طرح جهاد همبستگی کلید خورد

محمد مهجوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ در خصوص احداث مسکن برای محرومین در شهرستان و به خصوص مناطق روستایی شهرستان ابراز کرد: طبق بررسی های گروه مهندسی بسیج ، 70 منزل آسیب دیده نیاز به احداث مجدد دارند که در اولویت اول این نهاد می باشد.

وی افزود: ساخت منازل مجدد به صورت واحد های 60 متری می باشد و در صورت در خواست شخص و وجود اضافه بنا، بخش دیگر هزینه به عهده مالک می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شازند با بیان اینکه با پیگیری وضعیت مالی برخی شهروندان توسط بنیاد مسکن، تسهیلات چهل میلیون تومانی به این افراد تعلق خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: مسئولین اجرای طرح محرومیت زدایی با قرار دادن همت مضاعف در برنامه کاری این پروژه تمام تلاششان خدمت به مردم عزیز این میهن اسلامی است و به یاری پروردگار، قبل شروع فصول سرد سال این پروژه تکمیل خواهد شد تا اندکی از مشکلات همنوعان آسیب دیده برطرف شود.

 ایشان ادامه داد: با تدابیر فعلی، نیروهای جهادی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن با مصالح مرغوب و رعایت اصول مهندسی و عمرانی، پروژه مد نظر را آغاز نمایند.

 

لازم به ذکر است در آغاز اجرای طرح سه محموله شامل 1500 کیسه سیمان و میلگرد به مناطق مورد نیاز جهت احداث و مقاوم سازی منازل ارسال شده است.

فاز عملیاتی طرح جهاد همبستگی کلید خوردفاز عملیاتی طرح جهاد همبستگی کلید خوردفاز عملیاتی طرح جهاد همبستگی کلید خورد

 

ارسال نظرات