مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

هدف جشنواره موسیقی مقاومت تولید آثار ارزشی و حماسی بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره موسیقی دفاع، حماسه و مقاومت گفت: این جشنواره با هدف تولید آثار موسیقایی مبتنی بر مفاهیم ارزشی و متعالی در عرصه دفاع، حماسه و مقاومت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۸۲۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد محمدپور در آیین تجلیل از عوامل اجرایی جشنواره موسیقی دفاع، حماسه و مقاومت در تبریز، افزود: لازمه‌ استقلال و حفظ هویت یک ملت تقویت روحیه حماسی آن ملت است تا در برابر چپاولگران و استعمارگران از ارزش‌ها و استقلال و هویت خود دفاع کنند و موسیقی حماسه و دفاع می‌تواند بهترین گزینه برای این امر باشد.

وی تاکید کرد: از برکات این جشنواره می‌توان به تقویت روحیه همدلی و همراهی در میان هنرمندان عرصه‌ موسیقی اشاره کرد .

محمدپور اضافه کرد: نظم حاکم بر برگزاری از ابتدا تا اختتامیه این جشنواره نشان از همدلی هنرمندان عرصه‌ موسیقی استان دارد و امیدواریم این همدلی منجر به اتفاق‌های خوب در عرصه‌ی موسیقی استان شود.

وی برگزاری این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در گام بعدی، برگزاری جشنواره باید منجر به تولید آثار بیشتر و فاخرتر در حوزه‌ی موسیقی دفاع و مقاومت علی‌الخصوص با محوریت موسیقی محلی و بومی شود.

محمدپور همچنین از حمایت این اداره کل از آثار بومی فاخر در عرصه‌ موسیقی خبر داد و گفت: امیدواریم سال ٩٨ سال رونق تولید در حوزه‌ی موسیقی باشد.

وی خواستار همراهی بیشتر و ورود جدی‌تر نهادهای مرتبط در برگزاری‌ این جشنواره شد و گفت: تبریز در دوران معاصر با لشکر ٣١ عاشورا و فرماندهان دلاور این لشکر شناخته می‌شود از این رو همراهی این نهادها موجب برگزاری باشکوهتر این جشنواره خواهد شد.

در این آیین از عوامل اجرایی جشنواره موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار