خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: برای پشتیبانی و نگهداری از دوربین های ثبت تخلف و سرعت در جاده های پرتردد نیازمند جذب اعتبارات استانی هستیم.
کد خبر: ۹۱۵۶۸۶۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

دوربین‌های جاده‌ای برای پشتیبانی نیازمند بودجه استانی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در دومین نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان در سال جاری با ابراز تأسف از اینکه، تصادفات جاده‌ای و ایمنی به یکی از دغدغه‌های اصلی کشور تبدیل شده است، اظهار داشت: یک تصادف ضربات جبران‌ناپذیری برای خانواده‌ها و بازماندگان آن تصادف به وجود می‌آورد که باید نگاه جدی برای کاهش تلفات جاده‌ای در دستور کار قرار داد.

وی افزود: با توجه به سفرهای تابستانی که همین ایام هم شاهد ورود مسافران به این استان هستیم، تدوین برنامه جامع در جلوگیری و کاهش سوانح جاده‌ای ضروری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه یکی از ابزارهای مدیریت ایمنی جاده‌ها نصب دوربین‌های ثبت تخلف و سرعت است، اظهار داشت: هوشمندسازی و لزوم نصب دوربین‌های ثبت سرعت و کنترل در سطح جاده‌ها موضوع مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده، رایزنی‌های لازم برای اخذ مجوز برای انتقال و جابجایی 11 دوربین قدیمی استان که دوره پشتیبانی و نگهداری آن به اتمام رسیده بود، به محورهای پرتردد و گردشگری انجام شده است.

پناهنده محور غار علیصدر و گنجنامه را از جمله این محورها عنوان کرد و ادامه داد: بخشی از هزینه‌ها توسط سازمان مرکزی داده شده و برای پشتیبانی و نگهداری نیازمند تخصیص بودجه استانی است.

وی در ادامه همکاری و مساعدت دستگاه‌های مربوطه در این زمینه را خواستار شد و بر اقدامات پیشگیرانه برای کاهش تلفات جاده‌ای تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات