خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از آغاز طرح تابستانه کتاب از ۲۵ تیر تا ۳ مرداد در کتابفروشی‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۶۹۱۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد محمدپور گفت: یازدهمین دوره طرح «توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها» با عنوان (تابستانه کتاب ٩٨) با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» از سه‌شنبه ٢٥ تیر تا ٣ مرداد به مدت ١٠ روز در کتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ٢٦ کتابفروشی عضو این طرح در استان هستند، گفت: کتابفروشی‌های آفتاب، اختر، ارک، اوستا، شایسته، فروزش، بانک کتاب، تحریر و کتاب زعفرانیه، حامد، خانه کتاب، دهخدا، ریرا، سایه، شعاع شمس، شهر کتاب تبریز، طنین دانش، علامه، نشر گنجینه‌دانش، هاشمی سودمند، والفجر، کتاب شهر مراغه، کتاب فیروزه، کتاب شهر، کتابخانه تخصصی آئین، کتابسرای دریا و کتابسرای مولا عضو طرح تابستانه کتاب هستند.

محمدپور، با بیان اینکه سقف مجاز خرید برای هر خریدار ١٢٠ هزار تومان است، افزود: در این طرح کتاب‌های تألیفی با کمک هزینه(تخفیف) ٢٥ درصد و کتاب‌های ترجمه با کمک هزینه ١٥ در صد عرضه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تخفیف‌های فصلی کتاب از دو سال پیش آغاز شده است، بیان کرد:‌ در این طرح، کتابفروشان در هر فصل با دریافت کد ملی به خریداران خود تخفیف می‌دهند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ مابه التفاوت را می‌پردازد.

طرح‌های عیدانه، تابستانه، پاییزه و زمستانه کتاب در راستا ترویج فرهنگ گکتاب و کتابخوانی اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها