خبرهای داغ:
امام جمعه میامی در دیدار با کارکنان بهزیستی این شهرستان خواستار توجه ویژه مسئولان استانی به معلولان شد
کد خبر: ۹۱۵۶۹۳۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی؛ حجت الاسلام قربانعلی صفایی پو در دیدار رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان میامی به مناسبت هفته بهزیستی در دفتر خود با بیان اینکه بهزیستی از سازمان‌های ارزشی است چراکه با عزیزترین قشر جامعه سروکار دارد، گفت: مسئولیت این دستگاه رسالتی انسانی و اسلامی است و خدمت در بهزیستی برای رفع نیاز‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، معیشتی و ... نیازمندان نوعی عبادت و وظیفه‌ای الهی است که توام با اجر دنیوی و اخروی خواهد بود.
وی افزود: یکی از بهترین و برترین اعمالی که خداوند عزوجل آن را در پرونده بندگان خود قرار می‌دهد، رفع نیاز، نیازمندان است.
صفایی پورمی با بیان اینکه رفع مشکل مسکن و تامین سرپناه نیازمندان بویژه قشر معلولان با توجه به شرایط جسمی آن‌ها باید در اولویت قرار گیرد، تاکید کرد: باید زمینه اشتغال مدد جویان فراهم شود تا علاوه بر اینکه نیاز، نیازمندان کاهش یابد، توانمندی‌ها در جامعه بیشتر شود.
امام جمعه میامی یکی از کار‌های بهزیستی را صداقت و درستکاری دانست و گفت: این نهاد باید افراد تحت پوشش خود را امانتی نزد خود بدانند و از این امانت به درستی حفاظت کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: بهزیستی میامی همت خود را به کار ببنددکه توجه مسئولان استان را به شهرستان کم برخوردار میامی و این قشر آسیب پذیر جلب کنند.
صفایی پور با اشاره به اینکه باید کار فرهنگی و اطلاع رسانی برای پیشگیری از تولد نوزادان معلول شود که همیشه پیشگیری خیلی مهم‌تر از درمان است، یاد آور شد: هفته بهزیستی فرصتی است برای اینکه مردم از خدمات بهزیستی آگاه شده و آگاهی مردم نیز فرصتی برای پیشگیری و نماز جمعه بستری برای آگاهی و اطلاع رسانی به مردم و ارائه عملکرد کار خود است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها