خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم بر لزوم تلاش هر چه بیشتر طلاب و روحانیون بسیجی در راستای آشناتر نمودن آحاد مردم به خصوص نسل جوان با سبک زندگی اسلامی و شاخصه‌ها و مؤلفه‌های آن تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۵۶۹۴۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده در گفتگویی با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین کلیدواژه‌ها در بیانات و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب طی سال‌های اخیر ناظر به مساله سبک زندگی بوده به طوری که ایشان بار‌ها و بار‌ها به شکل مستقیم و غیرمستقیم تلاش در جهت ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی را خواستار شده اند.

وی افزود: ترویج شاخصه‌ها و بایسته‌های سبک زندگی اسلامی به عنوان یک ضرورت انکارناپذیر امروز وظیفه حوزویان و دانشگاهیان دغدغه‌مند و انقلابی است و به ویژه از حوزه انقلابی انتظار می‌رود که در این راستا نقش آفرینی جدی‌تر و فعال تری داشته باشد.
 
این محقق و پژوهشگر حوزوی همچنین گفت: البته در این جهت رسانه‌های جمعی باید برای پژواک فرمایشات مقام معظم رهبری به میدان بیایند و به خصوص ما از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در راستای ترویج این مهم به خوبی و به شکل حداکثری استفاده کنیم، چه آن که در طرف مقابل، دشمن به شدت در حال فعالیت رسانه‌ای و جنگ نرم تبلیغاتی و فرهنگی است که اگر ما در این جدال کوتاه بیاییم و بی تفاوت باشیم، قافیه را باخته ایم.
ارسال نظرات