13 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در خرم‌آباد افتتاح شد

13 واحد مسکونی روستایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در بخش مرکزی خرم‌آباد با همکاری سپاه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۵۶۹۶۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امروز آیین افتتاحیه 13 منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد در روستای قنات آباد بخش مرکزی خرم‌آباد با حضور سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه لرستان و مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در این مراسم گفت: تحقق عدالت اجتماعی در بیانیه گام دوم انقلاب رسیدگی به امور محرومین بوده و این موضوع وظیفه همه مسوولین نظام است.

 

وی افزود: در این زمینه سپاه حضرت ابولفضل (ع) استان لرستان با انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد ساخت 500 واحد مسکونی مددجویان این نهاد در روستاهای مناطق محروم استان را به عهده گرفته است.

 

سردار کشکولی عنوان کرد: علاوه بر مساعدت 7 تا 10 میلیون تومانی بلاعوض برای ساخت این منازل، خدمات فنی و ماشین آلات نیز توسط بسیج سازندگی بصورت رایگان ارائه می‌شود.

 

در ادامه جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی لرستان نیز عنوان کرد: 215 واحد مسکونی مربوط به مددجویان تا پایان تیرماه افتتاح می‌شوند.

 

وی گفت: اعتبار تخصیصی به هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان بوده که با مشارکت این نهاد و بسیج سپاه حضرت ابولفضل(ع) استان عملیات ساخت 500 واحد شروع شده و تا پایان شهریوربه بهره برداری می‌رسد.

 

محمدی خاطرنشان کرد: برای احداث 13 واحد مسکونی که امروز افتتاح شدند، اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان هزینه شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار