به همت انجمن هنرهاي نمايشي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و همكاري فرماندهي سپاه ازنا و بسيج هنرمندان نخستین جشنواره نمايشنامه نويسي با موضوعات دفاع مقدس و دستاوردهاي انقلاب اسلامي در شهرستان ازنا برگزار مي شود.
کد خبر: ۹۱۵۶۹۷۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امروز نشستی در محل فرماندهي سپاه انقلاب اسلامي شهرستان ازنا با موضوع برگزاري جشنواره نمايشنامه نويسي دفاع مقدس و بازسازي واقعه غدير برگزار شد.

 

این نشست با حضور سرهنگ سالاروند فرماندهي سپاه، محمد لك رئيس اداره ارشاد، محسن لك مسئول انجمن هنرهاي نمايشي و مسئول واحد تئاتر بسيج هنرمندان،سلمان مهرجو مسئول بسيج هنرمندان و تني چند از هنرمندان و پيشكسوتان تعزيه برگزار شد.

 

سرهنگ سالاروند ضمن خير مقدم از زحمات و همكاری های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی كرد و اعلام آمادگی کرد كه در راستاي اهداف انقلاب و نشاط در جامعه آمادگي همكاري با هنرمندان شهر مي باشند.

 

محمد لك رئيس ارشاد ضمن تشكر از همكاري هاي سپاه ازنا در مراسمات مذهبي و فرهنگي شهر اعلام آمادگي همكاري اين اداره و انجمن هاي هنري ارشاد با واحد فرهنگي سپاه در برگزاري همايش ها و فعاليت هاي فرهنگي، بيان كرد هنرمندان تئاتر و تعزيه ازنا در جهت بازسازي واقعه غدير آماده هر گونه همكاري هستند.

 

در ادامه محسن لك مسئول انجمن هنرهاي نمايشي با ارائه پيشنهاد نخستين جشنواره نمايش نامه نويسي با موضوعات دفاع مقدس و دستاوردهاي انقلاب بيان كرد با هماهنگي هاي صورت گرفته با انجمن هنرهاي نمايشي لرستان و بزرگداشت هفته دفاع مقدس با همكاري سپاه اولين دوره اين جشنواره به ميزباني ازنا برگزار شود.

 

همچنين پيشنهاد شد با توجه به پتانسيل بالاي تعزيه در شهرستان ازنا محلي دائمي جهت اجراي تعزيه در شهرستان تعيين و پيگيري هاي ساخت آن انجام شود.

 

در پايان جلسه مقرر شد طي جلسه اي با واحد فرهنگي سپاه جزييات برگزاري جشنواره مورد بحث قرار گيرد و فراخوان آن متعاقبأ منتشر شود.

ارسال نظرات