به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :همایش بصیرتی اعضای شبکه نظارت و بازرسی شهرستان زرند با سخنرانی سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران در آستانه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان در تالار فرهنگیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۹۷۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
                                                                    دکتر جوانی :جنگ امروز، جنگ اراده هاست
سردار دکتر یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع اعضای شبکه نظارت و بازرسی شهرستان زرند تاکید کرد: جنگ امروز، جنگ اراده هاست
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:همایش بصیرتی اعضای شبکه نظارت و بازرسی شهرستان زرند با سخنرانی سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران در آستانه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان در تالار فرهنگیان برگزار شد. در ابتدای مراسم علی پوررنجبر سرپرست شورای نگهبان شهرستان زرند ضمن تیریک میلاد امام رضا (علیه السلام) از حاضرین در این جلسه تشکر و قدردانی کرد.
وی یادآور شد: همه‌ی اعضای شبکه نظارت و بازرسی باید همچون یک تحلیلگر سیاسی شناخت کافی از موقعیت انقلاب اسلامی در منطقه و جهان داشته باشند و اطلاع رسانی و روشنگری کنند.
سرپرست شورای نگهبان شهرستان زرند در پایان افزود: توجه به فرمان، ولی فقیه، مدیریت جهادی و اعتماد به شعار ما میتوانیم یکی از بهترین و موثرترین کار‌هایی است که موجب پیشرفت کشور خواهد شد.
سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که یک چله پر افتخار را پشت سر گذاشته که این یک رویداد تاریخی و معجزه بود که نشان دهنده عملکرد خوب نهاد‌های نظارتی، صیانتی و پاسداران از این انقلاب از جمله شورای نگهبان است.
وی در ادامه تاکید کرد: جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالاری دینی است که متکی به آراء مردم می‌باشد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش شورای نگهبان و شبکه نظارت بیان کرد: آراء مردم به عنوان تعیین کننده جامعه مهم و اساسی است و هدف و آرمان انقلاب اسلامی تمدن سازی اسلامی و رسیدن به حیات طیبه و ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و حکومت اسلامی بر جهان است.
وی افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه خنثی سایز تمام شیطنت‌ها و توطئه هاست.
سردار جوانی اظهارداشت: جنگ امروزه جنگ ترکیبی است جنگ اراده هاست و نه جنگ نظامی، چون درصورتی که یک ضربه بزنند ده ضربه خواهند خورد، جنگ ترکیبی یعنی تخشیص نقاط قوت یک کشور و تلاش درصدد تضعیف آن، اجرای عملیات روانی و القای یاس و ناامیدی در بین و در آخر جنگ نظامی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است که با توکل بر خدا، فرمایشات مقام معظم رهبری، مقاومت ملت ایران و تلاش مسئولین به آن دست نخواهند یافت.
دکتر جوانی در پایان اظهارداشت: در تمام حوادثی که پیش روی جمهوری اسلامی بوده است سه اصل وجود داشته که مانع نفوذ دشمنان شده است و آن هم استفاده و بهره گیری از ظرفیت‌ها به خصوص جوانان، افول دشمنان هر چه به پیش می‌رویم نشانه‌های نابودی و افول دشمنان به خصوص آمریکا نمایان‌تر می‌شود
ارسال نظرات