سید ساجد یعقوبی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان پایگاه شهید صبور اردبیل:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پایگاه‌ها مرکز جوشش جوانان انقلابی و مومن است و در همه جنبه‌ها می توانند جوابگوی نیاز‌های کشور باشند.
کد خبر: ۹۱۵۶۹۷۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰
پایگاه‌های مقاومت در تراز مرکز جهان اسلام باید باشند/ پایگاه‌ها مرکز جوشش جوانان انقلابی
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار غلامرضا سلیمانی در دیدار با بسیجیان پایگاه نخبه مقاومت بسیج شهید اصغر صبور مسجد قدس اردبیل ضمن تقدیر و قدردانی از یکایک بسیجیان پایگاه اظهار داشت: زیارت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت برای اینجانب یک فرصت مغتنم و یک دستاورد معنوی است.

وی افزود: ایران زمانی در اداره مستشاری آمریکایی‌ها بود و ملت ما هیچ حقی برای تولیت کشور خود نداشتند؛ امام خمینی (ره) با تکیه بر نیروی الهی و معنوی و نیز تکیه بر ملت ایران نظام سلطه پهلوی را ساقط کردند، نظامی که اجازه داده بود بیش از ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران  باشند و در امورات کشوری ما دخالت کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام خمینی (ره) مردم را مسلحانه به مقابله با نظام سلطه نفرستادند؛ ایشان با عملیات مسلحانه موافقت نداشتند و این یعنی تولید یک قدرت جدید، قدرتی که اراده خداوند نقش مهمی در آن داشت.

وی انقلاب را یک حرکت و موهبت الهی دانست و ادامه داد: تمام مبارزات و مجاهدت هایی که در راه انقلاب انجام شده به عظمت و وزانت نظام جمهوری اسلامی نمی رسد چرا که عظمت و شان نظام مقدس جمهوری اسلامی خیلی بالاتر از تمامی مبارزات و مجاهدت ها می‌باشد.

وی عنوان کرد: بسیج یکی از دستاورد‌های جمهوری اسلامی است و به بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران تنیده شده است، لذا مهمترین رکن بسیج پایگاه مقاومت محلی برادران و خواهران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: پایگاه‌ها مرکز جوشش جوانان انقلابی و مومن است و در همه جنبه‌ها می توانند جوابگوی نیاز‌های کشور باشند.

سلیمانی افزود: ما دوست داریم بیشتر پایگاه‌ها در تراز پایگاه شهید اصغر صبور اردبیل باشند، در آینده نیز برای اعتلای بسیج در پایگاه‌ها برنامه‌های متعدد و متنوعی را تعریف کرده ایم که ان شاءالله بسیجیان عزیز در اجرایی کردن این برنامه‌ها ما را به نحو احسن یاری نمایند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: طرح اسوه یکی از طرح‌های جامع بسیج است که پایگاه‌های نخبه را از طریق رسانه‌های مختلف به عنوان یک الگوی مناسب درجامعه معرفی خواهد نمود.

حسین میراضی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید اصغر صبور نیز در این دیدار اظهار داشت: بسیجیان این پایگاه آمادگی لازم را در خصوص برگزاری اردو‌های جهادی داشته و می‌توانند در تمامی حوزه ها بخصوص حوزه‌های فرهنگی در خدمت مردم اردبیل باشند.
ارسال نظرات