محله آیت‌الله غفاری بندرعباس نیازمند توجه بیشتر است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: محله آیت الله غفاری بندرعباس با وجود سبقه درخشان در تربیت افراد موفق و شهدای عالی قدر نیازمند توجه بیشتر است.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۰۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

 

 
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عباس میرزاد در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان محله آیت الله غفاری بندرعباس، اظهار داشت: این محله سبقه خوبی دارد که در گذر زمان دستخوش تغییرات شد و امروز به یک محله آسیب‌پذیر شهرستان تبدیل شده که باید بتوان در رفع آسیب‌ها و تقویت محله گام موثری برداشت.

وی با بیان اینکه مردم محلات آسیب‌پذیر نیز باید مطالبه‌گر تغییرات ‌در محله خود باشند، افزود: تا زمانی که مردم و اهالی محلات آسیب‌پذیر برای ایجاد تغییرات مثبت مطالبه‌گر و همراه مسؤولان نباشند، روند رفع معضلات و تقویت این‌گونه محلات تسریع نخواهد یافت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگا تاکید کرد: همراهی و مشارکت مردم در محلات آسیب‌پذیر موجب افزایش عدالت اجتماعی و توازن در ارائه خدمات در تمامی نقاط و محلات شهرستان‌های استان خواهد بود.

میرزاد اضافه کرد: دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی متولی، به منظور شناسایی و رفع آسیب‌های اجتماعی در محلات آسیب‌پذیر باید با جدیت ورود کنند و مردم نیز باید در این مسیر مشارکت داشته باشند.

وی بر استفاده از ظرفیت محلات آسیب‌پذیر استان تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های بسیاری در این گونه محلات وجود دارد که باید توسط دفاتر تسهیل‌گری شناسائی و اقدامات لازم به منظور توانمندسازی آنها انجام گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: شهرداری بندرعباس در زمینه بازگشایی و روشنایی معابر محلات با بافت فرسوده و آسیب‌پذیر به ویژه محله آیت الله غفاری اقدام کند تا بتوان از بسیاری از معضلات اجتماعی این محلات پیشگیری کرد. 

میرزاد بیان داشت: محلات آسیب‌پذیر در هر منطقه، معضلات مربوط به خود را دارند که باید به فراخور وضعیت و آسیب‌های اجتماعی به وجودآمده، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کرده و برای رفع آنها اقدام شایسته کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از پدر شهید مدافع حرم «خلیل تختی نژاد» با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات