خبرهای داغ:
سرگرد ایمانی گفت: ادعاهای اخیر رسانه های انگلیسی و آمریکایی بخشی از پروژه ی ایران هراسی دشمنان اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۰۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

سرگرد علیرضا ایمانی فرمانده سپاه ناحیه شوش ؛ نمازجمعه را یک اهرم سیاسی در دست حکومت های اسلامی دانست و گفت: نماز جمعه عبادتی است که در آن هم ذکر مسائل سیاسی و اجتماعی مطرح می شود و یکی از اهدافش حل مشکلات عمومی مردم از طریق این تریبون مقدس است.

 

فرمانده سپاه شوش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری دردیدار امروز با ائمه جمعه گفت: ولی امر مسلمین جهان بحث تبیین تقوا در فضای مجازی را مطرح نموده اند که این یک مقوله ی بسیار مهمی است که بخشی از آن به ضرورت تبیین تقوا باز می گردد.

وی همچنین از جوانان به عنوان یکی از محورهای اصلی سخنان امروز حضرت آیت الله خامنه ای سخن گفت و تصریح کرد: بازهم تاکید دارم که جوانان سرمایه های ایران اسلامی هسنند و باید برای آنها به نحو شایسته ای برنامه ریزی کنیم.

سرگرد ایمانی در ارتباط با ماجرای کشتی نفتکش گریس ۱ گفت: دروغ پراکنی وهجمه های غربی علیه ایران پایانی ندارد ومتهم کردن نیروی دریایی سپاه در روز های اخیر توسط رسانه های انگلیسی و آمریکایی هم بخشی از پروژه ی همیشگی ایران هراسی می باشد. ادعای انگلیسی ها و به دنبال آن حمایت آمریکایی از این ادعای عدم امنیت نفتکش های انگلیسی در عبور از تنگه هرمز فرار رو به جلوی و شانتاژ خبری این دولت‌ها برای سرپوش گذاشتن بر راهزنی دریایی انگلیس می‌باشد و این اقدام همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بی پاسخ نخواهد ماند. سپاه نیروی برخواسته از مردم و مطیع امر رهبری در راستای تحقق این امر لحظه‌ای پا پس نخواهد کشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها