مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه تهران بزرگ مطرح کرد؛
خواهران بسیج اقشار که الگوی حجاب و پاسداران واقعی عفاف و حجاب هستند باید بتوانند این گوهر نجابت را در جامعه نشر دهند.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۱۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسینی در همایش بزرگ عفاف و حجاب در تالار ایوان شمس افزود: خون شهیدان ما نه تنها برای ایران بلکه برای منطقه و جهان دستاورد‌هایی داشت و امروز داریم از فوایدش بهره می‌بریم.

وی اضافه کرد: در بسیج اقشار و متخصصان شاهد فعالیت ۱۳ قشر هستیم که از بسیج جامعه پزشکی، مداحان، مهندسین، حقوقدانان، کارمندان، معلمان، اصناف، کارگری و رسانه نیرو‌های نخبه‌ای هستند که گره‌های کور را می‌توانند باز کنند و ان شاء الله با انسجام و هم افزایی بیشتر بتوانند این ظرفیت‌ها را برای نظام جمهوری اسلامی به خدمت بگیرند.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه موفقیت ما زمانی کامل خواهد شد که همه کسانی که برای این کشور کار می‌کنند مجهز به سلاح اعتقادات و معنویات باشند گفت: چه خواهران و چه برادرانی که در بسیج اقشار فعالیت می‌کنند انسان‌هایی مخلص و مومنی هستند که با باور‌های محکم دینی و اسلامی در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند و چه بخواهند و چه نخواهند عملکرد و مواضعشان زیر ذره بین مردم است.

همایش بزرگ عفاف و حجاب با نام طلایه داران گوهر نجابت با حضور خانواده‌های ۸ شهیدِ طلایه دار عرصه عفاف و حجاب کشور از جمله شهید هادی شهید شیرودی شهید احمدی روشن شهید حدادیان شهید خلیلی شهید قربانخانی برگزار شده است.

تشییع پیکر یک شهید گمنام و مرثیه خوانی برای شهدا، شعر خوانی مجید تال و اجرای برنامه خادمان حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با پرچم‌های متبرک آستان رضوی از دیگر محور‌های این برنامه است.

قرار است در پایان این مراسم از ۲۵ نفر از فعالان عرصه عفاف و حجاب با اهدای تندیس طلایه داران گوهر نجابت تقدیر شود.

ارسال نظرات