فرمانده پایگاه مقاومت ثارالله بهاباد از اعزام ۴۴ نفر از بسیجیان فعال این پایگاه به مشهد مقدس خبرداد و گفت: تعداد ۴۴ نفر از بسیجیان پایگاه ثارالله این شهرستان به منظور زیارت قبر مطهر امام هشتم حضر ت. اام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۲۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، کاظم خواجه‌ای فرمانده پایگاه ثارالله مسجد امام حسین علیه السلام بهاباد خاطرنشان کرد: به پاس خدمات دلاورانه بسیجیان و خانواده‌های محترمشان، و با هدف تقویت روحیه جهادی و دینی درآنان به این سفر زیارتی اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: این سفر‌های زیارتی باعث افزایش روحیه معنوی، ایجاد همدلی، تقویت اعتقادات دینی و ولایت مداری در بین اقشار مختلف جامعه ازجمله بسیجیان میگردد.
فرمانده پایگاه مقاومت ثارالله مسجد امام حسین علیه السلام بهاباد با بیان اینکه این سفر به مدت ۵ روز به طول می‌انجامد افزود: این کاروان علاوه برزیارت حرم مطهر رضوی از اماکن گردشگری و سیاحیت مشهد مقدس نیز دین خواهند کرد.
خواجه‌ای درادامه این گفتگو از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی و مسئول اردوئی بسیج ناحیه که زمینه سفر این اردو را فراهم نموده اند از آنن تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام /د
ارسال نظرات