فرمانده سپاه کربلا مازندران:

ارتقای روحیه امید در جامعه با تبیین عملکرد چهل ساله نظام محقق می شود

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت:ارتقای روحیه امید در جامعه با تبیین عملکرد چهل ساله نظام محقق می شود.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۲۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در همایش تخصصی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که با حضور اساتید،فرهیختگان،مبلغین ،مربیان و سرگروه های طرح صالحین در سالن غدیر سپاه کربلا در ساری برگزار شد، با اشاره به برنامه دشمن برای ناامید سازی مردم جامعه اظهار کرد:دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی شیوه های خود را تغییر داده اما برنامه اش تغییر نکرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی با سیاه نمایی و ناامید کردن نسل جوان به آینده انقلاب، به دنبال از بین بردن روح امید در جامعه هستند، افزود: دشمنان بویژه آمریکا به دلیل پیشرفت های ایران در زمینه های علمی،نظامی و ...با نظام اسلامی دشمنی می کنند.

سردار بابایی پیشرفت های 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف را مرهون خون شهدا،فرهنگ مقاومت و حمایت مردم از نظام دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی با روحیه شهادت طلبی و با وجود رهبری مدبرانه رهبرمعظم انقلاب به راه خود ادامه خواهد داد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وظیفه ما در گام دوم انقلاب تبیین عملکرد 40 ساله نظام به مردم است خاطرنشان کرد: عده ای با برداشت های عوامانه از برخی مشکلات اقتصادی به ناامیدی در جامعه دامن می زنند که این کار در راستای اهداف دشمن است.

سردار بابایی تقویت فرهنگ مقاومت را عامل موفقیت درمقابل هجمه دشمنان برای تخریب باور و ایمان مردم دانست و اضافه کرد:ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه یکی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است و می طلبد که همه دلسوزان نظام برای عملیاتی شدن آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار