خبرهای داغ:
سرپرست معاونت اقتصادی استاندار

سیاست دولت، حمایت از مجتمع های گلخانه ای است

حبیبی با اشاره به اینکه رویکرد و سیاست اصلی دولت، حمایت ویژه از مجتمع های گلخانه ای است بر تسریع در راه اندازی این مجتمع ها در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۶۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی در دومین جلسه ستاد اجرایی محصولات گلخانه ای و آبیاری نوین تصریح کرد: در ایجاد مجتمع های گلخانه ای آنچه برای استان مهم است افزایش تولید محصولات گلخانه ای است تا حوزه کشاورزی نیز صادرات محور شود.

وی با بیان اینکه در احداث مجتمع های گلخانه ای پیشرفت قابل توجهی نداشتیم، گفت: استان قزوین ظرفیت و شرایط لازم جهت احداث و راه اندازی مجتمع های گلخانه ای را داراست اما در این زمینه عقب هستیم و باید علت های آن بررسی شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار اظهار کرد: حوزه کشاورزی باید مثل حوزه صنعت اقتصادی شود و تنها راه آن تمرکز روی تولیدات گلخانه ای است که باید به کیفیت محصول نیز توجه شود .

حبیبی تاکید کرد: برای راه اندازی مجتمع های گلخانه ای هیچ گونه محدویت منابع مالی نداریم و سیستم بانکی نیز در این زمینه کاملا همراه است.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار با بیان اینکه علت عدم پیشرفت راه اندازی مجتمع های گلخانه ای باید بررسی شود، افزود: فرمانداران و مدیران شهرستانی باید نسبت به اهلیت متقاضیان مجتمع های گلخانه ای با حساسیت بیشتری عمل کنند.

وی افزود: دستگاه های متولی صدور مجوز نیز مهلت قانونی صدور مجوز را رعایت کنند و اگر بیشتر از مهلت قانونی یعنی 15 روز طول بکشد و پاسخی ارسال نشود به منزله نظر مثبت خواهد بود.

معاون استاندار قزوین با اشاره به اینکه رویکرد و سیاست اصلی دولت، حمایت ویژه از مجتمع های گلخانه ای است بر تسریع در راه اندازی این مجتمع ها در استان تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار