پنج تفاهم نامه معین‌های توسعه اقتصادی فرهنگی شهرستان بردسکن در یکصد و بیست و هفتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با حضور استاندار به امضا رسید.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۹۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  یکصد و بیست و هفتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با حضور استاندارخراسان رضوی، امام جمعه بردسکن، فرماندار شهرستان، نماینده مجلس شورای اسلامی، رئیس دادگستری شهرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در شهرستان بردسکن برگزار شد.
 
در این جلسه، ۵ تفاهم نامه معین‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان بردسکن توسط علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی، اضلاع مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و معین توسعه گرا به امضا رسید.
 
بر اساس تفاهم نامه‌های منعقد شده، پست بانک به عنوان معین توسعه‌ای بخش شهرآباد، شرکت آسیا بینالود به عنوان معین دهستان کوهپایه، شرکت کشت و صنعت انابد به عنوان معین دهستان صحرایی شهر انابد، شرکت فرش عرسین به عنوان معین دهستان کنارشهر بخش مرکزی، شرکت معدن پارس هم به عنوان معین دهستان درونه بخش انابد انتخاب شدند.
 
در یکصد و بیست و هفتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، ۱۵ تفاهم نامه سرمایه گذاری هم در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و تولید منعقد شد که با حجم سرمایه گذاری ۶۶۸ میلیارد تومان برای ۱۴۲۲ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.
 
بر اساس اعلام علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، در مجموع تا به امروز تفاهم نامه‌های ۷۱۰ طرح اقتصادی با حجم سرمایه گذاری ریالی ۲۷ هزار میلیارد تومان و ارزی ۷۰۰ میلیون یورو به امضا رسیده است که از این محل ۵۴ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد خواهد شد.
 
امام جمعه بردسکن نیز در جریان سفر استادار خراسان رضوی به بردسکن گفت: یکی از نیاز‌های اساسی امروز کشورمان وحدت، انسجام و یکدلی است که رهبر معظم انقلاب هم همواره در فرمایشات شان بر این نکته تاکید کرده اند.
 
حجت الاسلام امینی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق تولید اظهار کرد: آقای رزم حسینی در دوره استانداری کرمان، با اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی، منطقه‌ای محروم به نام قلعه گنج را به یک گنج واقعی تبدیل کردند و امیدواریم چنین اتفاقی در شهرستان بردسکن اتفاق بیافتد.
 
وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که جوانان برای یافتن شغل به دیگر شهرستان‌ها مهاجرت می‌کنند و متاسفانه در غیاب آن ها، خانواده‌های شان آسیب پذیر شده اند، امید می‌رود با درایت آقای استاندار خیلی از آسیب‌های موجود را در آینده شاهد نباشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها