به همت گروه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) استان البرز؛
محدثه داودی گفت: نیروهای داوطلب جهادی به گروه های مختلف تقسیم و به صورت ایستگاهی در معابر اصلی شهر ماهدشت، حاشیه شهر و روستاها اقدام به سنجش فشار خون کردند.
کد خبر: ۹۱۵۷۱۲۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محدثه داودی مسئول بهداشت و درمان گروه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیچ گفت: طی تفاهم نامه ای با مرکز بهداشت شهید گروسی ماهدشت، کارگروه جهادی بهداشت و درمان نیروهای متخصص امر بهداشت و درمان را فراخوان و در راستای طرح ملی فشار خون با مرکز بهداشت ماهدشت همکاری و تعامل کردند.

داودی اظهار داشت: نیروهای داوطلب جهادی به گروه های مختلف تقسیم و به صورت ایستگاهی در معابر اصلی شهر ماهدشت، مصلی نماز جمعه، امامزاده بی بی سکینه، مسکن مهر و پارک شهدای گمنام ماهدشت مستقر و اقدام به اجرای طرح «بسیج ملی کنترل فشار خون و سنجش فشار خون» در افراد بالای ۳۰ سال، زنان باردار و بیماران کلیوی کردند.

وی گفت: تعدادی از نیروهای جهادی به مناطق حاشیه شهر ماهدشت و روستاهای این شهر مراجعه و اقدام به سنجش فشار خون کردند.

لازم به ذکر است، خانم دکتر مصلایی مسئول فنی بهداشت و درمان غرب شهرستان کرج با حضور در جمع گروه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های خالصانه این گروه، وی به این گروه جهادی پیوست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها