خبرهای داغ:
سردار سپهر:

امضای توافق‌نامه میان بسیج و مرکز پژوهش‌های مجلس/ نیاز به ۱۰۰ استاد بسیجی تراز انقلاب داریم

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما در بسیج اساتید نیازمند ۱۰۰ استاد تراز انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم.
کد خبر: ۹۱۵۷۱۸۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار «محمد حسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در دومین اجلاس سراسری مسئولان بسیج اساتید کشور که در دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار داشت: امروز اگر در حکمرانی با مشکلات و موانعی مواجه هستیم، به واسطه ضعف نیروی انسانی تراز انقلاب است.
وی افزود: بسیج اساتید مسئولیت امامت اقشار بسیج را بر عهده دارد. به عبارت دیگر در بسیج که ۲۲ قشر داریم که ائمه این‌ها بسیج اساتید، طلاب و دانشجویان هستند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: توافق‌هایی را با دستگاه‌های مختلف داشتیم ازجمله مرکز پژوهش‌های مجلس که البته امضای توافق‌نامه با آن‌ها هفته آینده امضا می‌شود تا بر اساس آن، بسیج، مرکز پژوهش‌ها را در تدوین قوانین دینی، ارزشی و انقلابی کمک کند.
سردار سپهر با اشاره به اینکه بسیج پتانسیل قدرتمند شکست موانع را دارد، گفت: معتقدیم تمام دولت‌ها را باید کمک کرد؛ برای اینکه موفقیت دولت را موفقیت نظام می‌دانیم؛ بر این اساس، سپاه یاور دولت است؛ البته تفکر انقلابی داریم و نسبت به برخی موارد معترض هستیم، ولی این به معنای مخالفت با دولت نیست.
وی تاکید کرد: ما در بسیج اساتید نیازمند ۱۰۰ استاد تراز انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم؛ چون امروز نیاز به گفتمان ایستادگی برای ناامید نشدن و پیدا کردن راه حل‌های بن‌بست شکن داریم.
ادامه دارد...

ارسال نظرات
پر بیننده ها