سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل از آغاز ثبت نام اردوهای دانشجویی راهیان نور شمالغرب کشور خبر داد و گفت: کاروان های راهیان نور زمینه انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل های امروزی به ویژه دانشجویان را فراهم می کند.
کد خبر: ۹۱۵۷۲۵۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پرویز پرزور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاروان های راهیان نور با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص دوران دفاع مقدس و روایتی از ناگفته های ایثار و از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان صورت می گیرد.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با اشاره به آغاز ثبت نام اردوهای دانشجویی راهیان نور شمالغرب کشور، تصریح کرد: کاروان های راهیان نور زمینه انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل های امروزی به ویژه دانشجویان را فراهم می کند.

 این مقام مسئول یادآور شد: علاقمندان برای حضور در سرزمین می توانند تاریخ 2 مرداد ماه از طریق مراکز بسیج دانشگاه های استان اقدام کنند.

 وی خاطر نشان کرد: تاریخ اعزام از 5 مرداد ویژه برادران و 6 مردادماه ویژه خواهران خواهد بود و به علت ظرفیت محدود علاقمندان سریع تر اقدام به ثبت نام کنند.

 پرزور، افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری حضور کاروان های راهیان سفر به سرزمین مجاهدت های خاموش است و باید زمینه این راه به خوبی فراهم کنیم.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان، عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راهکارهای عملی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب است.

ارسال نظرات