خبرهای داغ:
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین

اجرای مداخلات اجتماع محور، جهت کاهش آسیب های اجتماعی در قزوین

میرزایی گفت: مجموعه برنامه های فرهنگی‌، آموزشی و بشردوستی "هلال در محله" با عنوان نگاهِ آگاه به منظور مداخلات اجتماع محور در جهت كاهش آسيب هاي اجتماعي، توسط هلال احمر قزوین اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۲۶۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

‌نادرمیرزایی ‌معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: مجموعه برنامه های فرهنگی‌، آموزشی و بشردوستی "هلال در محله" با عنوان نگاهِ آگاه به منظور مداخلات اجتماع محور در جهت كاهش آسيب هاي اجتماعی، توسط معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در بوستان معلم شهر اقباليه برگزار شد.

وی در این رابطه گفت: این برنامه به همت مجمع کانون های دانشجویی و جوانان این جمعیت در قالب برنامه های فرهنگی و آموزشی با رویکرد محله محور اجرا شد.

‌معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: حضور جوانان آموزش دیده در محلات حاشیه نشین و کم برخوردار با اجرای برنامه های متنوع می تواند تاثیر بسزایی در جهت كاهش آسيب هاي اجتماعي در این محله ها داشته باشد.

میرزایی در ادامه گفت: این برنامه در بخشهای مختلفی شامل پست مشاوره اعتیاد، کارگاه رفتارشناسی، کارگاه پرورش خلاقیت، ایستگاه فکر و اندیشه کودکان، ایستگاه نقاشی، مسابقه و قصه گویی و ایستگاه سلامت برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان هدف از اجرای این برنامه‌ها را توانمندسازی و نیز تقویت کنش اجتماعی ساکنان این مناطق نسبت به آسيب های اجتماعی دانست و افزود: انتظار داریم تا با برگزاری این برنامه‌ها زمینه کاهش آسيب هاي اجتماعي در حوزه‌های مختلف در این مناطق ایجاد گردد.

 

۱۰۱۰/ت۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار