۱۱ واحد مسکونی برای محرومان بروجرد احداث می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت::به همت گروه‌های جهادی بسیج، خیرین، بسیج سازندگی وکمیته امداد بروجر د. تعداد ۱۱ واحد مسکونی جهت محرومین احداث گردید.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۰۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امروز آیین افتتاح دوواحد احداث خانه محرومین به نمایندگی از یازده واحد ساخته شده آنها در روستای فیال و شیخ میری با حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.

سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در جمع خبر نگاران اظهار داشت : به همت گروههای جهادی بسیج ،خیرین ،بسیج سازندگی وکمیته امداد برو جرد تعداد۱۱وحد جهت محرومین ساخته شده است.

وی افزودند: مبلغ ۵۰۰میلیون تومان جهت احداث این منازل هزینه شده است که بخشی از این هزینه را کمیته امداد بروجرد به عهده گرفته است .

سرهنگ سوری تصریح کرد: تعداد ۲۸قواره زمین نیز جهت ساخت در نظر گرفته شده که امروز توسط سردار کشکولی افتتاح  وکلنگ زنی آن انجام می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطر نشان کرد از ۲۸واحد ذکر شده ۲۰ واحد کمیته امداد برای محرومین و۸واحد بهزیستی جهت سیل زدگان  با کمک گروههای جهادی بسیج خیرین وبسیج سازندگی  احداث می کنند.

سرهنگ سوری خاطر نشان کرد: سپاه ناحیه بروجرد به همت بسیج سازندگی  در حال ساخت۵واحد مسکونی برای محرومین  است که تا آخر سال ۹۸به بهره برداری  می رسد.

ارسال نظرات