سید ساجد یعقوبی
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور:
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور بسیج را از الطاف جلیه خداوند دانست و اظهار داشت: امروز تفکر بسیجی به سراسر جهان در حال صدور است.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۲۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴

تفکر بسیجی به سراسر جهان در حال صدور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار صابر ماهانی بعد از ظهر امروز در دیدار با رئیس آموزش و پرورش و مسئول بسیج دانش‌آموزی اردبیل ؛بسیج را از الطاف جلیه خداوند دانست و اظهار داشت: امروز تفکر بسیجی به سراسر جهان در حال صدور است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش بهترین زمینه برای انتقال تفکر بسیج به آینده سازان کشور است، تصریح کرد: بسیج دانش آموزی تلاش می کند در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین به آموزش و پرورش کمک کند.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی گفت: طرح شهید بهنام محمدی با مشارکت سازمان بسیج دانش آموزی و وزرات آموزش و پرورش در ۳۳۰۰ مدرسه کشور در حال اجرا است که ۱۷ هزار نفر دانش آموز تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

ماهانی بیان کرد: در سطح کشور ۶۰ هزار واحد مقاومت بسیج دانش آموزی در مدارس در حال فعالیت می باشد که مسئولیت فرماندهی واحدها به دانش آموزان بسیجی واگذار شده است که مدیران و معاونین و مربیان پرورشی در مدارس از فرماندهان بسیج حمایت و پشتیبانی می کنند.

او ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی هم جانبه مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل در اجرای برنامه ها و ماموریت های بسیج دانش آموزی استان اردبیل بیان کرد: همکاری و تعامل بسیج دانش آموزی استان و اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ستودنی است.

در ادامه دیدار احمد ناصری ،مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: بدون تردید حضور رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان حاکی از توجه و عنایت ویژه رییس سازمان به مسائل آموزش و پرورش می باشد.

وی با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی بین اداره کل آموزش و پرورش و سپاه حضرت عباس (ع) حاکم می باشد ، بیان کرد: آموزش و پرورش با تمام توان در کنار بسیج دانش آموزی در راستای تحقق ساحت های سند تحول بنیادین تلاش می کند. 

همچنین سرهنگ پاسدار ایرج نقی پور مسئول بسیج دانش آموزی اردبیل با ارائه گزارشی مختصر از عملکرد کمیته پشتیبانی و هماهنگی بسیج دانش آموزی استان، از حمایت و پشتیبانی هم جانبه مدیر کل و معاونین مدیر کل آموزش و پرورش استان تشکر و قدرانی کرد.

ارسال نظرات