محسن شفیعی گفت : برگزاری یادواره شهدای کارگر تحقق بخشیدن به اهداف والای شهدای  دفاع مقدس که همان ارتقاء شان  و منزلت ایران و ایرانی است
کد خبر: ۹۱۵۷۳۴۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  محسن شفیعی مسئول سازمان بسیج کارگری استان کرمان در خصوص برگزاری سومین یادواره شهدای کارگر اظهار داشت :  دفاع مقدس یک گنجینه عمیق و پایان ناپذیر معنوی است  و نقش عظیم قشر کارگر  این زحمتکشان پر تلاش جامعه در به وجود آوردن این گنج ، نقشی بی بدیل بود.

مسئول سازمان بسیج کارگری تصریح کرد : برگزاری یادواره شهدای کارگر  تحقق بخشیدن اهداف والای شهدای  دفاع مقدس که همان ارتقاء شان  و منزلت ایران و ایرانی در راستای تبعیت از فرامین  و تدابیر مقام عظمای ولایت و ترویج و اشاعه فرهنگ مهم و ارزشمند شهدای قشر کارگر ، این نقش آفرینان برجسته و لبیک گویان به امر امام راحل (ره) و  ولی فقیه زمان خود می باشد.

شفیعی افزود : در موقعیت که جنگ اقتصادی تمام عیاری توسط دشمن به راه افتاده و نقش کارگران نیز که درشعار امسال توسط رهبر معظم انقلاب تبلور نموده که همان رونق تولید است .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : کارگران می توانند با تلاش جهادگونه و بسیجی وار خود در صف اول جنگ اقتصادی و رویارویی با دشمن ، در صحنه های مختلف تولید و صنعت ، از این امتحان الهی نیز سربلند بیرون  آیند.

 

ارسال نظرات