خبرهای داغ:
قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا کنون 350هزار واحد مسکونی در مناطق محروم کشور احداث کرده است .
کد خبر: ۹۱۵۷۳۵۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه : سردار سید ضیاء الدین حزنی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ۶۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در روستای «زینلان» بخش سرفیروزآباد کرمانشاه افزود: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ۲۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح کشور احداث می کند که تا شهریور ماه در مرحله اول ۶ هزار واحد آن به بهره برداری می رسد و ۱۲ هزار واحد آن نیز در مرحله دوم ساخته خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد؛ محرومان و مستعضفان جامعه بدانند سپاه در همه مراحل و در همه جا در کنار آنها ایستاده و خدمت رسانی به مناطق محروم برای سپاه افتخار بزرگی است.

سردار حزنی با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را یکی از اولویت های قرارگاه محرومیت زدایی دانست و گفت: این قرارگاه آماده است در این زمینه هرجا دستگاه های ذیربط بخواهند همکاری و خدمت رسانی خواهد کرد.

تامین جهیزیه برای ازدواج آسان یکی از برنامه های مهم سپاه است

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در ادامه یکی از مهم ترین برنامه های این قرارگاه در مناطق محروم کشور را کمک به ازدواج آسان زوج های جوان دانست و اعلام آمادگی کرد؛ نهاد حمایت گر به هر میزان زوج جوان در بحث ازدواج آسان به آنها در استان کرمانشاه معرفی کند جهیزیه آنها را تامین می کند.

سردار حزنی همچنین اعلام آمادگی کرد، قرارگاه محرومیت زدایی در زمینه بازسازی قنات با توجه به تخصص مهندسی که نیروهای این قرارگاه دارد در راستای آبرسانی و کمک به مناطق محروم استان را در دستور کار قرار می دهد.

۶۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد کرمانشاه امروز با حضور سردار ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کشور و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به بهره برداری رسید.

این واحدهای مسکونی توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه طی تفاهم نامه ای با کمیته امداد استان در روستاهای سنقر، ماهیدشت، دورودفرامان سرفیروزآباد و هرسین با اعتباری نزدیک به سه میلیارد تومان احداث کرده است.

مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی امروز در روستای «زینلان» از توابع بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۶۲۲ روستا حدود ۷۶ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

ارسال نظرات