خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: باید درراستای تربیت مدیران کارآمد و کادرسازی برای انقلاب گام برداشت.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۷۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۲

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: سکوت در برابر حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران نشان دهنده مظلومیت جمهوری اسلامی در منطقه بود و امروز جواب قاطع و انهدام پیشرفته ترین پهپاد متجاوز و جاسوسی آمریکا حاکی از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

وی با بیان اینکه حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی همواره از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده است، گفت: اشتباه راهبردی محمد مرسی باعث سرکوب انقلاب مردم مصر شد و یک حرکت اشتباه و استراتژیک همه دستاوردهای انقلاب مصر را به تهدید تبدیل کرد.

این مسوول خاطرنشان کرد: با مقایسه دیروز و امروز انقلاب اسلامی می توان ذلت و خواری آمریکا را در مواجهه با ملت بزرگ ایران شاهد بود و این نتیجه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در برابر تمام دسیسه های شیطانی غرب می باشد.

سرایی ادامه داد: یکی از سیاست های فعلی آمریکا بازسازی قدرت از طریق ابزارهای سازمان ملل و حقوق بشر و همچنین تثبیت رژیم صهیونیستی است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان اظهار کرد: فرسایش غیر مستقیم جمهوری اسلامی ایران و درگیری در دنیای اسلام و اداره و مدیریت کردن گروه های تروریستی از دیگر سیاست های آمریکا در منطقه است.

وی گفت: جزیره ای عمل نکردن و اتحاد در برابر دشمن از وظایف رسانه ها در دفاع از انقلاب اسلامی است و از ظرفیت فضای مجازی باید برای دفاع از انقلاب اسلامی استفاده شود.

این مسوول گفت: وظیفه امروز مدیران نظام کادر سازی در طراز انقلاب است و این موضوع بایستی در دانشگاه ها و حتی مدارس پیگیری و اجرایی شود.

سرایی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نباید فقط به صورت تئوری باشد و وظیفه همگان عملی کردن این بیانیه در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/100/ع

ارسال نظرات