لزوم بکارگیری امکانات همه دستگاه‌ها برای برگزاری کنگره شهدای استان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: همه دستگاه‌ها مکلفند امکانات خود را برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان در اختیار دبیرخانه این کنگره قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۷۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴

کنگره ملی شهدای استان از ۱۷ تا ۱۹ دی ماه امسال در مرکز استان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عباس میرزاد دیشب در جلسه ستاد کنگره ملی شهدای استان افزود: همه کمیته‌های کنگره ملی شهدای استان باید فعال و جلسات آن‌ها هر ۱۵ روز یکبار برگزار و گزارش آن به استانداری اعلام شود.
وی با تاکید برحضور روسای کمیته‌ها در جلسات ستاد کنگره گفت: این روسا باید یک نفر را به عنوان رابط و کارشناس پیگیری به دبیرخانه کنگره معرفی کنند.
میرزاد گفت: قبل از برگزاری کنگره ملی در مرکز استان، باید مراسم یادواره در شهرستان‌ها و روستا‌های استان با محوریت فرماندارن، شهرداران، بخش داران و دهیاران برگزار و فضا برای برگزاری کنگره اصلی در مرکز استان فراهم شود.
فرمانده سپاه امام سجاد و دبیر ستاد کنگره ملی شهدای استان نیز در این جلسه هدف از برگزاری این کنگره را ترویج فرهنگ شهادت به نسل جوان و نوجوان عنوان کرد.
سرهنگ اباذر سالاری گفت: اجرای هزار و ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی، سرپرستی از هزار و ۵۰۰ یتیم، تامین جهیزیه هزار و ۵۰۰ زوج و کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال از جمله برنامه‌های این کنگره به نیت هزار و ۵۰۰ شهید دفاع مقدس استان است.
وی ساخت مستند از زندگی شهدا، نام گذاری خیابان‌ها و اماکن به نام شهدا، برپایی نمایشگاه فرهنگی در استان، ساخت تابلوی منقش به تمثال شهدا و مسابقات و برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های ستاد برگزاری این کنگره عنوان کرد.
در این جلسه، روسای کمیته‌های مختلف نیز برنامه‌های خود را بیان کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار