مسئول اردویی سپاه کربلا مازندران از اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور در اول مردادماه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۹۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،محمد عباسپور در گفت وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اجرای برنامه های راهیان نور غرب کشور از اول مردادماه تا اول شهریورماه اظهار کرد:امسال نیز قسمت اعظم کاروان های مازندران به مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی و یادمان های کردستان بازدید می کنند.

وی با یادآوری این مطلب که یکی از ارکان برنامه های راهیان نور، بسیجیان و خادمین می باشند که در اردوگاه های مازندران و جنوب در حال فعالیت هستند، گفت: تعدادی از خادمین مازندران هر ساله در یادمان های ملی نظیر شلمچه، طلائیه و اروند حضور دارند.

معاون اردویی راهیان نور سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام گردهمایی خادمین راهیان نور مازندران در امروز پنجشنبه ۲۷ تیر ماه گفت: این گردهمایی به منظور توانمند سازی ، تقدیر و تجلیل از خادمین شهدا است.

عباسپور در ادامه سخنان خود با تصریح بر این مطلب که راهیان نور امتداد مسیر شهدا است افزود:باید اهداف شهدا را به نسل بعدی منتقل کرده و عملکردی خوب برای انعکاس آن به نسل جدید ارائه دهیم.

وی با تاکید برینکه نباید بگذاریم شهدا از ذهن و قلب جوانان این آب و خاک دور شود،اضافه کرد:اردوهای راهیان نور فرصت مغتنمی برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه کربلا تجدید میثاق با شهدا، آرمان‌های امام راحل، یادآوری حماسه‌های دفاع مقدس و حفظ دستاوردهای شهدا را از مهم‌ترین اهداف برگزاری کاروان راهیان نور دانست و خاطرنشان کرد:دست اندرکاران برنامه عظیم فرهنگی راهیان نور نقش مهم و تأثیرگذاری در مسیر حفظ انقلاب و ترویج آرمان‌های آن دارند.

عباسپور در پایان یادآور شد: باید از همه توان خود برای حفظ اسلام و محتوای آن استفاده کنیم که یکی از راه های ارزشمند آن راهیان نور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها