خبرهای داغ:
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: فیلم نیمه بلند «باغ بهشت» محصول حوزه هنری آذربایجان شرقی رونمایی و اکران می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۰۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، سیدمحمدحسین بلاغی با اشاره به تولید فیلم نیمه بلند داستانی «باغ بهشت» اظهار کرد: این فیلم، نخستین فیلم داستانی در خصوص زندگی خانواده شهدای مدافع حرم است که به مدت زمان ۴۳ دقیقه توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی تولید شده است.

وی افزود: روند تولید این فیلم، همزمان با رویداد جهانی تبریز ۲۰۱۸ آغاز شد که علاوه بر پرداختن به موضوع شهدای مدافع حرم، به موضوعات مختلف فرهنگی و گردشگری از جمله مسئله میراث فرهنگی و هویتی کلانشهر تبریز یعنی قالیبافی در این فیلم پرداخته شده است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی در ادامه اظهار کرد: این فیلم که محصول حوزه هنری استان است، توسط حسن نجفی نویسندگی و کارگردانی شده و قربانعلی طاهرفر نیز تهیه کنندگی آن را به عهده دارد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا به ویژه خانواده‌های گرانقدر شهدای مدافع حرم، بسیار قابل ستایش و تکریم است، گفت: خانواده شهدا نیز از مقربان درگاه خداوند هستند، که در این برهه از زمان، جای خالی تولید چنین فیلمی در خصوص خانواده شهدای مدافع حرم دیده می‌شد که حوزه هنری استان این خلأ را پر کرد و امیدواریم اقدامات فرهنگی بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

 آئین رونمایی و اکران فیلم باغ بهشت روز یکشنبه (۳۰ تیرماه) رأس ساعت ۱۸ در پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات